Per penkias dienas jis peržiūrėtas daugiau kaip 32 mln. kartų. Lietuvoje „Uno“ populiariausių „Youtube“ vaizdo klipų sąraše užima pirmą vietą.
„Little Big“ kūrinį „Uno“ pristatė kovo 12-osios vakarą televizijos laidoje „Vakaras su Urgantu“. Kartu su dainos premjera „TikTok“ socialiniame tinkle duotas startas ir #unovisionchallenge iššūkiui. Jo esmė – atkartoti klipe matomus šokių žingsnelius: judinti kelius, rankas, apsisukti per juosmenį ir svarbiausia – išlaikyti abejingą veidą.
Šiuo metu iššūkis skaičiuoja daugiau kaip 70 mln. peržiūrų, prie jo prisijungė daugybė Rusijos žvaigždžių ir tinklaraštininkų. #Unovisionchallenge iššūkis „TikTok“ platformoje pagerino per dieną įkeltų vaizdo įrašų rekordą.
„Eurovizijos“ „Youtube“ paskyroje įkeltas vaizdo klipas šiuo metu užima pirmą vietą populiariausių sąraše net keturiose šalyse (Rusijoje, Baltarusijoje, Lietuvoje ir Ukrainoje), Latvijoje ir Estijoje – antrą, Vokietijoje devintą, Ispanijoje aštuonioliktą, o Prancūzijoje devynioliktą.