Kaela pasakojo, jog praėjusį mėnesį savo sūnui nupirko magnetinių kaladėlių rinkinį iš „Temu“. Tačiau 28 metų mama pastebėjo, kad žaislas yra trapus – išorinės kaladėlių dalys dažnai atsiklijuodavo, palikdamos vidinius magnetus neapsaugotus.
Po kelių dienų Geidžas pradėjo vemti ir skųstis stipriais pilvo skausmais. Tvarkydama sūnaus kambarį, Kaela rado pusiau suvalgytą sausainį, ant kurio buvo mažų magnetukų. Vaikas, manydamas, kad tai yra pabarstukai, uždėjo juos ant sausainio ir suvalgė.
Išsigandusi mama skubiai nuvežė Geidžą į ligoninę. Rentgeno nuotrauka parodė, kad berniukas prarijo septynis magnetus. Gydytojai atliko skubią operaciją, kurios metu laikinai pašalino visą žarnyną, kad surastų magnetus. Jie buvo pavojingai sujungę kairiąją ir dešiniąją gaubtinės žarnos dalis.
Laimei, gydytojams pavyko sugrąžinti žarnyną atgal. Tačiau Kaela pasakojo, kad gydytojai nėra tikri, ar tai neturės ilgalaikių padarinių. Jie įspėjo, kad jei magnetai būtų prakiurdę žarnyną, galėjo kilti infekcija, dėl kurios berniukas būtų miręs.
Žaislas vos nepražudė 4-erių berniuko
Kaela dalijosi savo baime: „Man atrodė, kad mano širdis išėjo iš kūno. Galvojau: „Ar aš prarasiu savo sūnų dėl šio kvailo žaislo?“ Kaip mama kaltinau save. Norėčiau grįžti atgal ir niekada nebūčiau pirkusi šio žaislo.“
Geidžas praleido ligoninėje penkias dienas ir visiškai pasveiko, tačiau gydytojai įspėjo, kad nežino, ar magnetai turės ilgalaikį poveikį jo gaubtinei žarnai.
Kaela pasipiktino „Temu“ atsaku į jos skundą dėl nesaugaus produkto. Ji teigė, kad žaislas buvo prastai pagamintas, o magnetai nebuvo tvirtai įtvirtinti kaladėlėse.
„Temu“ atstovas spaudai išreiškė užuojautą šeimai ir pažadėjo tirti šį atvejį: „Mūsų prioritetas yra klientų saugumas ir gerovė. Nors „Temu“ pati negamina produktų, reikalaujame, kad visi pardavėjai laikytųsi saugumo standartų. Raginame klientus pranešti apie susirūpinimą keliančius dalykus per mūsų platformą, kad galėtume greitai reaguoti.“
Kaela sako, kad jai neužtenka „Temu“ atsako. Ji ragina bendrovę imtis skubių veiksmų, kad užkirstų kelią kitoms tragedijoms: „Galbūt su tokiomis kaladėlėmis dabar žaidžia kitas vaikas. Jo tėvai nežino, kad tai gali būti mirtina. Tai turi būti sustabdyta.“
„Temu“ atstovai pateikė išsamesnį komentarą apie šią situaciją ir pranešė, kokių veiksmų buvo imtasi:
„Esame labai susirūpinę išgirdę apie šią situaciją ir šiuo sunkiu metu palaikome Geidžą ir jo šeimą. Aktyviai tiriame atvejį, o mūsų klientų aptarnavimo komanda bendrauja su šeima, kad suteiktų pagalbą.
Mūsų klientų saugumas ir gerovė yra aukščiausi „Temu“ prioritetai. Kaip trečiosios šalies prekyvietė, „Temu“ sujungia nepriklausomus pardavėjus su vartotojais ir reikalauja, kad visi prekybininkai laikytųsi galiojančių įstatymų, taisyklių ir saugos standartų.
Šiuo atveju prekybininkas pateikė nepriklausomą SPG bandymo ataskaitą, kurioje nurodyta, kad gaminys praėjo mechaninius ir fizinius patikrinimus, toksinių elementų bandymus ir ženklinimo reikalavimus pagal CPSIA vaikams skirtiems gaminiams. Ant gaminio pakuotės taip pat yra aiškus įspėjimas apie užspringimo pavojų.
Nors „Temu“ negamina ir nekontroliuoja mūsų platformoje parduodamų produktų dizaino, į tokius rūpesčius žiūrime labai rimtai. Esame įsipareigoję bendradarbiauti su prekybininku ir šeima, kad palengvintume patenkinamą sprendimą.
„Temu“ palaiko griežtus platformoje išvardytų produktų standartus, aktyviai stebi jų laikymąsi ir greitai pašalina gaminius, kurie neatitinka tų standartų.
Raginame klientus pranešti apie rūpimus klientų aptarnavimo kanalus visą parą, 7 dienas per savaitę, pasiekiamus mūsų programėlėje arba svetainėje, nes įsipareigojame greitai ir atsakingai atsakyti į atsiliepimus.“
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!