• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Stiuardesė Kali Harlow papasakojo, kas ją labiausiai erzina darbo metu ir prakalbo apie nemalonius keleivius. Stiuardesės turi būti gerai apmokytos, kaip elgtis avarinių situacijų metu, prižiūrėti keleivius ir užtikrinti, kad visi būtume sotūs ir laimingi.

9

Stiuardesė Kali Harlow papasakojo, kas ją labiausiai erzina darbo metu ir prakalbo apie nemalonius keleivius. Stiuardesės turi būti gerai apmokytos, kaip elgtis avarinių situacijų metu, prižiūrėti keleivius ir užtikrinti, kad visi būtume sotūs ir laimingi.

REKLAMA

Lėktuvo įgulos nariai taip pat sprendžia keleivių ginčus, tačiau viena iš blogiausių pareigų – bendrauti su įkyriais klientais, skelbė  „Daily Star“.

Kali Harlow sakė, kad pikti keleiviai gali būti šio darbo minusas. „Labiausiai erzinantis dalykas, kurį daro keleiviai, yra tai, kad jie kaltina skrydžio palydovus dėl dalykų, kurie nuo mūsų nepriklauso. Taip atsitinka todėl, kad mes esame paprasčiausias bendrovės veidas ir lengviausias taikinys, į kurį jie gali nukreipti savo nusivylimą. <..> Jie kaltina mus dėl to, kad jų krepšys netelpa. <..> Jie kaltina mus dėl to, kad lauke siaučia pūga – sąrašą galima tęsti toliau.“

Ji pridūrė: „Kad ir kaip keleiviai manytų, jog mes viską kontroliuojame, taip nėra. Mes tiesiog esame čia ir esame apmokyti padėti jums nelaimės atveju ir  – kad jūsų kelionė būtų malonesnė.“

REKLAMA
REKLAMA

„Taigi, kai kitą kartą norėsite išlieti savo nusivylimą ant skrydžio palydovo... nedarykite to“, – pridūrė ji.

Tiesa, kiek anksčiau stiuardesė Kristina taip pat pasakojo apie nemalonius lėktuvo keleivius.

Skrydžio palydovė Kristina jau anksčiau yra atskleidusi, ką labiausiai mėgsta skrydžių metu, ir vienas iš jų – prašyti vandens.

REKLAMA

Tai nereiškia, kad apskritai negalite gauti gėrimo, tačiau ji paaiškino, kad jai nepatinka, kai žmonės, prašantys gėrimų, atitraukia jos dėmesį nuo kitų užduočių.

Todėl jos pagrindinė rekomendacija keleiviams – niekada neprašyti įgulos narių vandens.

Ji paaiškino: „Pirmas dalykas – nespauskite iškvietimo mygtuko prašydami puodelio vandens, nes mūsų darbas yra sunkus!“

Rekomenduojame eiti į virtuvę ir prašyti, kol saugos diržo ženklas išjungtas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų