• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Socialinių tinklų kūrėja, verslininkė ir skaitmeninės rinkodaros specialistė Roberta Gailiūtė-Molienė nepalieka abejingų – jos rožinis BMW išsiskiria gatvėje, o drąsūs ir provokuojantys įrašai socialiniuose tinkluose nuolat kelia diskusijas. Ji nesibaimina būti kitokia ir atvirai dalijasi savo požiūriu į gyvenimą, kūrybą bei karjerą.

35

Socialinių tinklų kūrėja, verslininkė ir skaitmeninės rinkodaros specialistė Roberta Gailiūtė-Molienė nepalieka abejingų – jos rožinis BMW išsiskiria gatvėje, o drąsūs ir provokuojantys įrašai socialiniuose tinkluose nuolat kelia diskusijas. Ji nesibaimina būti kitokia ir atvirai dalijasi savo požiūriu į gyvenimą, kūrybą bei karjerą.

REKLAMA

Robertos ryškus įvaizdis neapsiriboja vien drąsiais įrašais socialiniuose tinkluose – jos vizitinė kortelė yra ir ryškiai rožinis BMW, kuris neabejotinai patraukia aplinkinių dėmesį. Pasak jos, tai nėra spontaniškas pasirinkimas – svajonė turėti rožinį automobilį gyvavo dar nuo vaikystės.

„Psichologai tai turbūt įvardintų kaip dėmesio stoką, bet kažkas mėgsta šokoladą, aš mėgstu dėmesį. Gyvenimas per trumpas gyventi nuobodžiai, tad su pilka mašina dar spėsiu prisivažinėti pensijoje“, – sako ji.

REKLAMA
REKLAMA

Socialiniai tinklai – vieta kūrybai ir saviraiškai

Robertos turinys socialiniuose tinkluose nepalieka vietos monotonijai. Jos įrašai ir vaizdo įrašai kupini humoro, ironijos ir atvirumo. Tačiau šis stilius susiformavo ne iš karto – kūrėja sako, kad auditorijos reakcijos suformavo kryptį, kuria ji dabar eina.

REKLAMA

„Žmonėms patinka juokingas turinys, jį derinant su mano nebijojimu kalbėti aštriomis temomis, gaunu visai gerą kombinaciją. Atsiliepimų, žinoma, būna visokių – į neigiamus stengiuosi nereaguoti, o teigiamai atsiliepiantiems visuomet padėkoju – turiu puikų ryšį su savo auditorija, nes ją auginau labai ilgai ir neskubant, neapsimetinėjant“, – pasakoja ji.

View this post on Instagram

A post shared by Roberta | UGC | Content Creator (@robeauty.lt)

REKLAMA
REKLAMA

Nors kai kurie jos įrašai gali atrodyti provokuojantys, ji nesibaimina reakcijų. Atvirkščiai – neigiami komentarai jos nė kiek neslegia.

„Kuo drąsesnis turinys, tuo daugiau jo nesupratusių, įsižeidusių ir kitaip paveiktų komentatorių. Mėgaujuosi, nes jei nenorėčiau provokuoti – nekurčiau tokio turinio. Neigiami komentarai – mano savotiškas fetišas“, – šypsosi Roberta.

Ji taip pat pabrėžia, kad viešojoje erdvėje yra jau ilgą laiką, tad jos požiūris į kritiką yra tvirtas: „Esu šiaulietė – manot, mus taip lengva pastumti?“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tarp skirtingų pasaulių – kūryba ir technologijos

Robertos veikla apima ne tik turinio kūrimą, bet ir skaitmeninę rinkodarą bei programavimą. Ji sėkmingai suderina kūrybą su technologiniais įgūdžiais.

„Pernai pardaviau el. prekybos verslą, kurį pastačiau nuo nulio viena pati – nuo prekių įsigijimo, el. parduotuvės kūrimo bei rinkodaros strategijų iki turinio kūrimo bei socialinių tinklų administravimo. Šiuo metu savo techninius gabumus taip pat pritaikau: juk tenka pačiai montuoti video, derinti garsą, perėjimus, tinkamai pozicionuoti soc. medijoje, kartais sumaketuoti grafinius elementus“, – pasakoja ji.

REKLAMA

Kūrybinė veikla ir technologijos, pasak jos, puikiai papildo viena kitą. Be to, patirtis grožio srityje leidžia ne tik išlaikyti reprezentatyvų įvaizdį, bet ir suprasti tendencijas.

„Patirtis grožio srityje leidžia reprezentatyviai atrodyti, suprasti tendencijas, dažnai net ir turinys yra apie tai, ką naudoju, bandau, rekomenduoju. Esu susikūrusi visapusiškai naudingą įgūdžių miksą ir tuo nepaprastai didžiuojuosi“, – sako Roberta.

REKLAMA

Autentiškumas – svarbiausia

Daugelis nuomonės formuotojų stengiasi kurti nepriekaištingą socialinių tinklų įvaizdį, tačiau Roberta sako, kad jai to daryti nereikia.

„Niekada nepiešiau viešo įvaizdžio drastiškai kitokio, nei yra iš tiesų. Jei nuotaika bloga, taip ir pasakau, jei kažkas džiugina – džiaugiuosi, jei valgau kebabą – tą ir parodau. Nekūriau iliuzijų į netikrus turtus, ryšius, tobulą gyvenimą ir pan. – žmonėms jau taip atsibodę tie nugludinti ir tobuli insta gyvenimai…“, – sako moteris.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ji pabrėžia, kad jos socialiniai tinklai – tarsi dienoraštis, kuriame viskas natūralu ir be apsimetinėjimo.

Ateities planai – mokymai ir nauji projektai

Roberta nesiruošia sustoti – ji aktyviai dirba su UGC (User Generated Content) turiniu ir planuoja pasidalyti savo patirtimi su kitais.

„Šiuo metu intensyviai dirbu su UGC turiniu, tad netrukus pristatysiu savo mokymus UGC kūrėjams. Tai – ganėtinai nauja sfera Lietuvoje, leidžianti žmonėms uždirbti iš savo kūrybos“, – atskleidžia ji.

Viena tuštutė
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų