Rugsėjo 24-ąją buvo sukurta peticija, kuria radijo stoties klausytojai kreipėsi į atsakingus asmenis. „Gerbiama „Power Hit Radio“ administracija, prašome jūsų, kad daugiau eteryje nebūtų dainos „Tones And I – Dance Monkey“, – rašė jie.
Vos per kelias dienas peticiją peržiūrėjo kiek daugiau nei 200 žmonių, tačiau tų, kurie ją pasirašė, atsirado ne itin daug – vos septyni. Kaip „Power Hit Radio“ programų direktorius Saulius Baniulis sako, raginimai išimti dainą iš grojaraščio kol kas didesnio dėmesio nesulaukė, todėl daina vis dar skamba „Power Hit Radio“ eteryje.
Portalas tv3.lt susisiekė ir su pačiu peticijos autoriumi Tadu, kuris tvirtino, kad iš pradžių viskas buvo juoko forma, tačiau išsirutuliojo iki viešo kreipimosi.
„Iš pradžių rašiau tik žinutes, kad radijo stotis sumažintų šios dainos grojimą... Rytais, kai mėgstu klausyti „Power Hit Radio“, tikriausiai net vienos rankos pirštų neužtenka, kiek kartų sugroja ta daina... Aišku, daina, kaip daina, bet kai per daug kartų girdi ją tiesiog „per gerklę lenda“. Kadangi jokie veiksmai nedavė rezultatų, sugalvojau peticiją, nes manau, kad yra bendraminčių šiuo klausimu“, – šyptelėjo Tadas.
Vyras taip pat minėjo, kad viena populiariausių dainų visame pasaulyje jį erzina dėl to, kad skamba labai dažnai, o taip pat ir dėl išskirtinio atlikėjos balso. Visgi Tadui beliko tik pasijuokti iš situacijos – dėmesį atkreipti jam pavyko, tačiau atsirado tų, kurie tik dar labiau susidomėjo šia daina.
„Dabar vyksta atvirkštinis dalykas, nes ne visi žinojo dainos pavaidinimą ar pačią dainą, tai per peticiją ją išgirsta ir pamėgsta... Čia taip buvo su keliais mano draugais“, – juokėsi jis.
Patikėjo dainos sėkme
Pasak S. Baniulio, ši daina iškart pasirodė išskirtinė ir buvo galima suprasti, kad ji taps tikru hitu.
„Vos tik išgirdus šią dainą iškart buvo akivaizdu, kad tai bus šitos vasaros hitas. Neklydom – ji 11 savaičių iš eilės buvo numeris vienas ir vis dar yra tarp 15 populiariausių dainų „Power Hit Radio“ eteryje. Populiariausiais kūriniais mūsų eteryje vadinami tie, kurie sulaukia daugiausiai būtent mūsų klausytojų palaikymo. O žinant tai, aišku, kad grosim tol, kol didžioji žmonių dalis palaikys šį kūrinį“, – kalbėjo S. Baniulis.
Pasak 16 metų radijuje dirbančio Sauliaus, šis kūrinys yra lengvai įsimenamas ir paliekantis įspūdį, todėl nėra keista, kad ilgai jo besiklausant gali atsibosti.
„Daina išsiskiria iš kitų – ji ekspresyvi, o tai jau gerai, kai nori pritraukti klausytojų dėmesį ir sulaukti jų įvertinimo. Tikėtina, kad dėl tos pačios ekspresijos tokie kūriniai kai kuriems klausytojams greičiau ima rėžti ausį – prieš savaitę dar kėlė džiaugsmą, o dabar jau kelia visai priešingas emocijas“, – sako S. Baniulis.
S. Baniulis taip pat neslepia ir džiaugsmo, kad „Power Hit Radio“ klausytojai yra aktyvūs, o savo nuomonę gali išreikšti formuodami klausomiausių dainų topą.
„Smagu, kad klausytojai imasi iniciatyvos ir prisijungia prie mūsų programos ir grojaraščio kūrimo“, – tvirtina jis.