Kovo 24-ąją Sasekso hercogienė socialiniuose tinkluose paskelbė naują nuotrauką su penkerių metų sūnumi Archie ir trejų metų dukrele Lilibet.
Nuotraukoje Meghan užfiksuota iš nugaros, o šalia jos matyti jos vaikai.
„Kiekviena diena yra meilės istorija“, – prie nuotraukos mielai parašė Meghan.
Sulaukė kirčių
Nuotrauka buvo pasidalinta reklamuojant M. Markle pristatomą prekės ženklą „As Ever“ – naują internetinę parduotuvę, kurioje gerbėjai gali įsigyti Sasekso hercogienės mėgstamų drabužių, aksesuarų ir papuošalų. Vis dėlto toks Meghan kadras sulaukė visai ne tokių reakcijų kaip tikėtasi – kai kurie internautai pradėjo piktintis, kad Sasekso hercogienė išnaudoja savo vaikus reklamai.
Buvęs mirusios karalienės Elizabeth II spaudos sekretorius Dickie Arbiteris portalui „Mirror“ sakė, kad, jei 43 metų Meghan būtų reklamavusi savo naująją kolekciją Jungtinėje Karalystėje, pasipelnymas iš karališkųjų ryšių būtų pažeidęs „Megxit“ sutarties sąlygas.
„Jie paliko Jungtinę Karalystę, nes norėjo privatumo“, – galiausiai pridūrė jis.
Jam antrino ir karališkosios šeimos autorius ir žurnalistas Philas Dampieras. „Ji turėjo tai gerai apgalvoti. Juk žino, kad vaikų nuotraukų paviešinimas tuo pačiu metu, kai bus išleista jos drabužių linija, bus maksimaliai nušviestas. Kyla klausimas, ar Meghan nesinaudoja savo dviem vaikais, kurie lieka paveldėjimo linijoje. Tikėčiausi, kad rūmai į tai žiūrės nepalankiai.“
Įdomu tai, kad naujojoje Meghan Markle parduotuvėje siūlomų prekių kainos stebina. Pavyzdžiui, „Windsor“ suknelė be rankovių kainuoja daugiau nei tūkstantį svarų sterlingų, „Saint Laurent“ sandalai – 600 svarų sterlingų, o auskarai – 200 svarų sterlingų. Tikimasi, kad Meghan iš šios parduotuvės gaus „komisinį“ atlygį.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!