• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visai neseniai tinklaraštininkė bei knygos „Tavo geriausia draugė“ autorė Simona Burbaitė nustebino savo socialinių tinklų sekėjus pranešdama puikią žinią – ji tapo naujausios populiaraus prekės ženklo „H&M“ ambasadore Lietuvoje.

15

Visai neseniai tinklaraštininkė bei knygos „Tavo geriausia draugė“ autorė Simona Burbaitė nustebino savo socialinių tinklų sekėjus pranešdama puikią žinią – ji tapo naujausios populiaraus prekės ženklo „H&M“ ambasadore Lietuvoje.

REKLAMA

Tai reiškė, kad žinoma mergina kelioms dienoms išvyko į Sedoną, esančią Arizonos valstijoje, kur turėjo progą pamatyti minėtą kolekciją interaktyvaus teatro renginyje. Tiesa, čia staigmenų buvo ir daugiau.

S. Burbaitė savo tinklaraštyje „Geriausia draugė“ pasidalijo įspūdingiausiomis kelionės nuotraukomis bei trumpai papasakojo apie neeilinį madų šou.

„Pristatant šią unikalią kolekciją mums buvo surengta net keletas įvairaus žanro pasirodymų, pavyzdžiui: baleto ant vandens spektaklis, kurį atliko „Aqualillies“ trupė (jis buvo tiesiog įspūdingas!), akustinis „The Staves“ koncertas, vaidinimas fiktyvioje stovyklavietėje ir BMX kaskadininkų šou. Renginį užbaigė specialus šokio pasirodymas ir jaukus Maggie Rogers koncertas. Be to, mes buvome apgyvendintos visiškai nerealiame Enchantment Resort. Ne tik šis resort’as, bet ir Sedona – gražiausia mano kada nors matyta vieta. Ir žinau, kad tikrai čia dar sugrįšiu!

REKLAMA
REKLAMA

 „H&M Studio SS19“ kolekcijos mūza – glamūrinė tyrinėtoja (pagal ją kampanijai suteiktas pavadinimas „The Glam Explorer“), kurios nevaržoma siela ir aistra nuotykiams gali nuvesti bet kur – nuo prašmatnaus pobūvio terasoje su baseinu iki atokios laukinės dykumos.

REKLAMA

Apskritai, visoms „H&M Studio“ kolekcijoms būdinga nerūpestingo glamūro dvasia. 2019 m. pavasario ir vasaros kolekcija skirta kiekvienai moteriai, kuri jaučiasi glamūrine tyrinėtoja ir nori rinktis drabužius, tobulai tinkančius jos asmeniniam nuotykiui.

Renginio šeimininkių vaidmenį atliko trys fiktyvios bendražygės, kurios padėjo svečiams keliauti nuo vienos scenos prie kitos. Interaktyvios detalės, pavyzdžiui, slaptos asmeninės žinutės, surežisuota radijo laida ir fiktyvus naujienų laikraštis, buvo sumanytos kaip būdas kuo labiau įtraukti svečius į vaidinimą. Mūsų nuotykiai truko kelias dienas, per kurias istorija pamažu rutuliojosi įvairiomis formomis“, – savo tinklaraščio skaitytojams rašė S. Burbaitė.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų