Į išankstinės premjeros transliaciją galėjo patekti kviestinė publika ir kvietimus laimėję fanai. Toks renginys vėlų ketvirtadienio vakarą vyko ir Vilniuje, „Kino Deli“, rašoma pranešime spaudai.
„Mammamia“ yra pirmoji nauja daina, kurią „Måneskin“ pristato po pergalės šių metų „Eurovizijos“ dainų konkurse. Ją ketveriukė įrašė praėjus kelioms dienoms po triumfo Roterdame. Kūrinys gimė vos per porą valandų, tačiau premjeros teko palaukti gerokai ilgiau.
Naujausioje savo dainoje „Måneskin“ vokalistas Damiano David dainuoja apie tai, kaip kartais skirtingai žmonės suvokia kito žmogaus elgesį, nors pastarojo ketinimai yra visiškai kitokie. Grupė tikisi, kad klausytojai įsiklausys, supras ir įvertins ironišką „Mammamia“ dainos tekstą.
„Måneskin“ fenomenas po pergalės „Eurovizijoje“ pasklido ne tik Europoje, bet kur kas plačiau. Netgi trys grupės singlai „Zitti E Buoni“, „I Wanna Be Your Slave“ ir „Beggin‘“ pastaruosius mėnesius nesitraukė iš muzikinių topų daugelyje Europos šalių. „Måneskin“ tapo pirmąją italų grupe, kuriai pavyko netgi su dviem dainomis patekti ir į itin konkurencingą britų muzikos dešimtuką.
Bilietai į neseniai paskelbtą „Måneskin“ muzikinį turą po Europą buvo išparduoti vos per dvi valandas. Tokio gerbėjų aktyvumo nesitikėjo net patys grupės nariai. Šia savo nuostaba jie dalinosi spaudos konferencijos metu, kuri vyko Berlyne prieš naujojo singlo „Mammamia“ premjerą.
„Måneskin“ – „Mammamia“