„Nepaisant pandemijos bei visų ją lydinčių apribojimų, kūrybinis procesas niekada nesustoja, taigi ir šį rudenį savo naujausiausios kolekcijos idėjas, kurias patvirtino Britų mados taryba, iš eskizų perkėliau į realybę ir virtualiu būdu pristačiau Londono mados savaitės platformoje“, – pranešime spaudai džiaugiasi A. Kuzmickaitė.
Naujojoje kūrėjos kolekcijoje dominuoja akį traukianti ir šį sezoną socialinių tinklų garsenybių spintose karaliaujanti žalia spalva bei moteriškas linijas pabrėžiantys siluetai: „Mėgstu savo kuriamais drabužiais išryškinti moterišką figūrą, pabrėžti moteriškumo nevengia ir mano klientės. Todėl šioje kapsulinėje kolekcijoje išvysite glaustinukes, aptemptą kombinezoną, suknelę, marškinius, suvarstomus ilgaaulius bei modernizuotą istorinio silueto sijoną. Na, o pats raštas gimė eksperimentuojant su drugelio proporcijomis ir masteliu“, – atskleidžia kūrėja.
Dizainerė pasakoja, kad kasmet, priklausomai nuo sezono ir tendencijų, ji improvizuoja su savo kūrybos skiriamuoju ženklu tapusiu drugeliu, taip suteikdama jam naujus įvaizdžius ir kontekstą: „Visi didieji pasaulio prekių ženklai turi išskirtinę detalę ar simbolį, kuris kartojasi kiekvienoje kolekcijoje - aš taip pat dirbu tokiu principu. Drugelis yra mano prekės ženklo identiteto dalis, taigi šįkart nutariau pažaisti su skirtingomis jo proporcijomis ir taip sukurti dar nematytą, akiai apgaulingą optinę iliuziją“, – atvirauja Londono mados savaitės platformoje kapsulinę kolekciją prisčiusi drabužių dizainerė ir priduria, kad jei tik leis aplinkybės, vėlyvą rudenį gerbėjai Lietuvoje išvys pilną kolekciją.