• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Operos gerbėjai liko nustebinti bilietų į ilgai lauktą „Makbetą“ kainomis. Kaip skelbiama bilietų platintojo svetainėje už trijų valandų trukmės operos pasirodymą teks pakloti nuo 223 iki 278 eurų. Netrukus į situaciją sureagavo ir organizatoriai „Vilniaus miesto opera“.

Operos gerbėjai liko nustebinti bilietų į ilgai lauktą „Makbetą“ kainomis. Kaip skelbiama bilietų platintojo svetainėje už trijų valandų trukmės operos pasirodymą teks pakloti nuo 223 iki 278 eurų. Netrukus į situaciją sureagavo ir organizatoriai „Vilniaus miesto opera“.

REKLAMA

Kaip skelbia „Vilniaus miesto opera“ atstovai karališkoje operoje pasirodys operos ir dramos titanai.

„Spalio 28 d. vakarą LVSO koncertų salėje kartu su kitais solistais į sceną lips kadaise čia kaip nedrąsūs „Bohemos“ studentai prisistatę Asmik Grigorian ir Edgaras Montvidas, dabar atliksiantys sudėtingus, aukščiausio vaidybos bei vokalo meistriškumo reikalaujančius vaidmenis.

REKLAMA
REKLAMA

Būtent šių solistų pavardes neseniai linksniavo daug dėmesio susilaukęs Andrew Melloro „Financial Times“ tekstas „Kaip Lietuva tapo operos talentų fabriku?“, nagrinėjęs Lietuvos operos fenomeną pasaulyje. Tarptautinę operos sceną stebintiems jau kurį laiką galėjo kilti klausimas, kas vyksta šioje mažoje šalyje, kurios solistai dominuoja pasaulinėse scenose?

REKLAMA

Panašiai praėjusiais metais kalbėjo ir Erodo partiją „Salomėjoje“ svarbiausiose pasaulio teatruose atliekantis Johnas Daszakas: „Dirbant operos versle, dažnai tenka susidurti su lietuvių menininkais ir jie visi nuostabūs. Man iki šiol teko dirbti bent su penkiais lietuviais, o juk jūsų yra tik trys milijonai! Maniau, kad švedai keisti, nes jų yra 12 milijonų ir nuolat sutinki daugybė talentingų švedų balsų, bet Lietuva yra kažkas stulbinančio“, – skelbia organizatoriai.

REKLAMA
REKLAMA

„Makbetas“ (nuotr. Instagram)

Kartas jungiantis „Pakartojimo nebus: Makbetas“

„Financial Times“ straipsnyje akcentuota, jog šiuo metu scenoje dominuojantys solistai atstovauja tai pačiai 1975–1981 metais gimusiai kartai, kurioje muzikinis universalumas susijungia su teatriniu, aktoriniu pasirengimu, taip sukuriant ypatingą jėgą ir įtaigą. Daugelis straipsnyje minėtų kūrėjų, lipę į sceną su VCO, greitai skaičiuos „bohemiečių“ veiklos dvidešimtmetį – brandų ir solidų laikmetį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tikriausiai dėsninga tai, jog A. Melloras mini lietuvius sukūrus pagrindinius vaidmenis Londono karališkojoje operoje – čia esančioje vokalo studijoje mokslus baigė ir toliau į tarptautinius vandenis įsilieja ir jauniausioji karta, kaip „Makbete“ pasirodysianti Gabrielė Kupšytė, šiuo metu dirbanti Leipcigo operos teatre.

Kitame prestižiniame teatre – Berlyno valstybinėje operoje tobulinosi Žilvinas Steponas Miškinis, dabar – Diuseldorfo operos solistas, į Vilniaus sceną sugrįšiantis po praėjusių metų „Salomėjos“. Tokiu būdu „Makbetas“ taps kūriniu, kuriame ne tik ryškiai spindės didžiausios pavardės, bet aiškiai matysime Lietuvos talento tęstinumą naujose kartose“, – sako Vilniaus miesto opera“ atstovai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų