• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Garsi Lietuvos dizainerė Diana Vapsvė jau beveik 14 metų džiugina lietuviškos mados mylėtojus. Drabužių kūrėja pristato 2025 metų pavasario-vasaros kolekciją, kurią dedikuoja moteriškumui.

33

Garsi Lietuvos dizainerė Diana Vapsvė jau beveik 14 metų džiugina lietuviškos mados mylėtojus. Drabužių kūrėja pristato 2025 metų pavasario-vasaros kolekciją, kurią dedikuoja moteriškumui.

REKLAMA

Interviu D. Vapsvė pasakoja, iš kur semiasi įkvėpimo, aptaria šiltojo sezono tendencijas ir ragina moteris ne slėpti savo trūkumus, o paversti juos privalumais, rašoma pranešime spaudai.

Moteriškumui dedikuotą kolekciją pristatanti dizainerė Vapsvė

– Kokią žinutę šį kartą norite perduoti jūsų kūryba besižavinčiomis moterimis ir toms, kurios vis nedrįsta atrasti ko nors naujo?

– Kurdama naują kolekciją galvoju ne apie jos pavadinimą, o žinutę. Šį kartą noriu pasakyti moterims, kad jos nebijotų eksperimentuoti. Tikiuosi, kad kolekciją atras tos, kurios slepia savo kūno trūkumus. Noriu įkvėpti netobulumus paversti privalumais. Ši kolekcija ir yra apie tai – kiekvienoje iš mūsų esantį moteriškumą, dailias kūno linijas, liemenį, figūrą kaip gitara...

REKLAMA
REKLAMA

Daugelį modelių kūriau tokių, kad jie tiktų skirtingoms figūroms. Nemažai dėmesio skirta suknelėms, kurios tinka visiems kūno tipams bei išryškina liemenį net ir tų moterų, kurios sako, kad jo neturi. Noriu padrąsinti moteris eksperimentuoti su savo stiliumi, kiekvieną sezoną nebijoti kurti naujos savo versijos.

REKLAMA

Ne kartą esu susidūrusi su klientėmis, kurios tik pažvelgusios į suknelę tikina, kad ši ne jos figūrai. Įkalbu pasimatuoti ir taip moteris atranda naujus modelius, siluetus, kurie, kaip paaiškėja, jai labai tinka. Mielos moterys, nebijokite eksperimentuoti, išmėginti naujų dalykų, atraskite savo naująjį „aš“.

– Jau daug metų džiuginate lietuviškos mados mylėtojas. Kuo stebinsite šį kartą? Kas šioje kolekcijoje yra kitaip?

REKLAMA
REKLAMA

– Noras sukurti moteriškesnę kolekciją gimė iš manęs pačios. Sulaukusi 40 metų pajutau, kad noriu atrodyti solidesnė. Tokio amžiaus jau esi kai ką nuveikęs, natūraliai ateina branda, žinojimas, kas tu toks esi ir ką nori veikti ateityje. Manyje atsiradęs užtikrintumas matomas ir kolekcijoje, o kūryboje labiau išreikštas moteriškumas, pabrėžiama daili moters figūra.

Šį sezoną mažiau rinkausi „oversize“ siluetus. Dauguma modelių paryškina kūno formas, yra labiau prigludę, tačiau kartu ir modernūs. Tai mano braižas, nuo kurio negaliu nusisukti ir kuris tęsiasi jau keturioliktus metus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

– Ne kartą interviu esate minėjusi, kaip svarbu jums audinių kokybė. Kokie audiniai vyrauja šį kartą?

– Pirmiausia esu žinoma kaip džinsinių drabužių kūrėja, todėl džinsui visada atiduodu duoklę. Būtent nuo šio audinio pradedu kurti naują kolekciją. Mano prekių ženklo pamatas yra kokybė ir tik vėliau eina išskirtinis dizainas. Pasakysiu drąsiai – matau, kaip tobulėja mano kūryba, drabužių modeliai ir, žinoma, kokybė, kurią ypač vertina klientės.

REKLAMA

Kiekvieną sezoną medžiagas atrenku itin kruopščiai. Yra audinių, kurie jau daug metų keliauja iš kolekcijos į kolekciją. Nepamirštu įtraukti ir naujų bei taip nustebinti savo prekių ženklo gerbėjų, kurie įsigyja ne po vieną drabužį iš naujos kolekcijos.

Man neįprasta, kad šioje kolekcijoje vyrauja labai daug lengvų, šilką primenančių satino audinių. Dažniausiai savo kūryboje naudodavau standžius, formą laikančius audinius, tačiau mintys apie saulėtas atostogas padiktavo kitus pasirinkimus.

REKLAMA

– Papasakokite, kaip atrodo jūsų kūrybos procesas. Ar kuriant drabužius laukiate įkvėpimo? Kokį vaidmenį atlieka jūsų komanda?

– Mūsų prekių ženklas yra gana rimtas verslas. Yra tam tikri terminai, per kuriuos turiu atlikti darbus. Nėra taip, kad man šiandien nėra įkvėpimo, todėl galiu nieko neveikti. Paleidžiu į prekybą vieną kolekciją ir iš karto imuosi kitos, nes sukurti tiek modelių reikia pusės metų. Aš esu atsakinga už kūrybą, pasiuvimo kokybę, gaminio išdirbimą, audinių parinkimą... Turiu labai stiprią ir gerą komandą, dauguma su manimi dirba nuo pat pradžių. Labai tuo džiaugiuosi, mes kartu užaugome. Patobulėjau ne tik aš kaip kūrėja, bet ir mano viziją iki galutinio rezultato privedantys žmonės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

– Kokios spalvos vyraus pavasario-vasaros kolekcijoje? Ar semiatės įkvėpimo iš tendencijų?

– Pradėdama kurti naują kolekciją visada pasidomiu ateinančiomis tendencijomis. Atsižvelgiu į tai ir būtinai įtraukiu to sezono tendencingas spalvas. Šį pavasario-vasaros sezoną tai „nude“ spalva. Galbūt atsiras tokių, kuriems pasirodys, kad tai nuobodu, tačiau labai daug moterų mėgsta šią spalvą ir ji daugumai tinka. Šiais metais taip pat bus labai madinga citrinų, karamelės spalva. Asmeniškai aš neįsivaizduoju vasaros be baltos spalvos.

REKLAMA

– Ar nešiojate kitų prekių ženklų drabužius? Galbūt rengiatės tik savo kūryba?

– Kažkurią dieną pagalvojau, nuo kada pradėjau rengtis savo kurtais drabužiais. Per metus išleidžiu dvi kolekcijas – ruduo-žiema ir pavasaris-vasara. Mano prekių ženklui tuoj bus 14 metų. Jau 5 metus aš rengiuosi tik savo kūryba. O tai reiškia, kad aš išmokau kurti ne tik kitiems, bet ir sau. Pinigus išleidžiu tik aksesuarams, esu batų maniakė, mėgstu įvaizdį paįvairinti rankinėmis. Šią dieną kol kas neturime megztų drabužių, todėl mielai nusiperku kokybišką megztinį.

REKLAMA

– Kokiai moteriai kūrėte šią kolekciją? Iš kur sėmėtės įkvėpimo?

– Kurdama šią kolekciją galvojau apie tai, ką moteris norėtų rengtis leisdama šiltą vakarą mieste, per atostogas prie jūros, vykdama į kruizą, išsiruošusi į aktyvią kelionę ar eidama į darbą biure. Mano klientė yra brandi moteris, auganti kartu su manimi. Kai pradėjau kurti, man buvo 25 metai ir tokio pat amžiaus buvo mano klientės. Šiandien mano klientės yra panašaus amžiaus kaip aš. Būtent dėl to labai gerai suprantu jų poreikius, kaip jos nori atrodyti, kas yra priimtina, o kas ne. Vidinė „aš“ man labai padeda kuriant drabužius kitoms moterims.

Balandžio 2 d. „Auksinių svogūnų“ ceremonijoje – speciali Radži daina Petrui Gražuliui: „Kas Europoj šikną drasko Lietuvos vardu?“
Balandžio 1 d. Scenoje – nuoširdus prisipažinimas iš „Vilijos Blinkevičiūtės“: „Kaip gražiai visus išdūriau“
Balandžio 1 d. Mindaugą Sinkevičių įkūnijęs Marius Jampolskis ant scenos nusiplėšė drabužius – išvyskite išskirtinius kadrus
Balandžio 1 d. Inga Valinskienė „Auksinių svogūnų“ scenoje pasirodė su kitu: „Tu man toks sexy“
Balandžio 1 d. „Širinskienė“ atliko legendinę Natalijos Bunkės dainą: „Ačiū, Natke“
Balandžio 1 d. Kuris „Hario Poterio“ veikėjas panašiausias į Agnę Širinskienę? Išgirdę atsakymą „Auksinių svogūnų“ žiūrovai plyšo juokais
Balandžio 1 d. Virš „Auksinių svogūnų“ scenos praskriejo Muskui linkėjimus siunčiantis Žemaitaitis: „Esų pasiųstas visų“
Balandžio 1 d. Auksiniai svogūnai. Scenoje – debiutinė grupė „Partikai“: „Ko negali pakeisti, tai tik smegenų“
Balandžio 1 d. Justinas Jankevičius atskleidė vieną savo ir sūnaus tradiciją: „Aš jam viską paaiškinu“
Balandžio 1 d. Pirmąkart „Auksinių svogūnų“ istorijoje – neįtikėtina norminacija: to dar nebuvo
Balandžio 1 d. „Auksiniuose svogūnuose“ – replika Ovidijui Vyšniauskui ir Ironvytui
Balandžio 1 d. „Pasaka – Alibaba ir 140 plėšikų, čia apie ką?“: išgirdus Arūno Valinsko atsakymą visi ėmė kvatoti
Balandžio 1 d. Komikė Vita Žiba įgėlė Seimo nariui Antanui Nedzinskui: „Niekaip neina jo iš savo kiemo išvaryti“
Balandžio 1 d. Justinas Jankevičius atsakė, kuo skiriasi Bunkus nuo Kaikario: žodžiai prajuokino visą areną
Kovo 31 d. „Auksinių svogūnų“ scenoje – žymios komikės kirtis Žemaitaičiui: apsidžiaugiau, kad negavo laiško iš Hogvartso
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų