Dabar, kai pora nebegaus karališkosios šeimos teikiamo finansavimo, tapti influenceriais jiems galėtų būti labai naudinga…
Pora turi bendrą „Instagram“ paskyrą, pavadinimu „Sussex royal“, kurioje juos seka daugiau kaip 11,2 mln. žmonių. Tiesa, visai neseniai karalienė uždraudė porai naudoti žodį „royal“ (karališkas – liet.), vadinasi, ateityje jiems gali teks keisti net ir „Instagram“ anketos pavadinimą.
Nepaisant to, užsienio specialistai nutarė patyrinėti, kas būtų, jei pora savo anketą imtų naudoti marketingo tikslais.
Kaip rašoma thesun.co.uk, vienas reklaminis karališkosios poros įrašas jų turimoje „Instagram“ paskyroje galėtų jiems uždirbti net 101 tūkst. eurų. Skaičiavimai pagrįsti tuo, kaip jų profilis ėmė augti ir didėti iškart po to, kai Harry ir Meghan paskelbė, jog atsisako dalies karališkųjų pareigų.
Pasirodo, kad sausį, kai pora apie tai paskelbė, jų sekėjų skaičius paaugo net 9,7 proc. lyginant su ankstesniais mėnesiais. Anksčiau per mėnesį jų sekėjų skaičius paaugdavo vos 1,6 proc.
Teigiama, kad viskas vyksta dėl to, jog žmones itin domina Harry, Meghan ir jų sūnaus Archie perėjimas nuo karališko, į įprastą gyvenimą.
Negana to, jei princas Williamas ir Kate Middleton taip pat nuspręstų būti influenceriais, jų pajamos iš to būtų kone per pusę mažesnės. Specialistų teigimu, jie iš vieno reklaminio įrašo uždirbtų apie 47 tūkst. eurų.