Naujienų portalui tv3.lt moteris pasakojo, kad jau seniai mąstė apie savo verslą, tačiau aktyviai elektroninę parduotuvę kurti pradėjo tik dabar.
„Pradėjome dirbti šiuos darbus, planuoju elektroninę parduotuvę paleisti vasaro mėnesį, tai išties gan greitai. Tačau bet kuriu atveju tai didelis darbas – reikia laukti, kol produktai sukeliaus, kol pati svetainė bus sukurta“, – kalba J. Partikė.
Savą verslą kurianti pašnekovė neslepia, kad pavyzdžio ėmėsi iš kitų žinomų moterų, kurios užsiima panašia veikla.
„Esu nuomonės formuotoja, dažnai gaunu daugybę pasiūlymų reklamuoti prekes už pinigus. Pastebiu rezultatus, kad dėl tų reklamų sekėjai tiesiog iššluoja prekes. Pradėjo pirštis mintis, kodėl aš nieko panašaus neturiu, tai galėtų būti pagrindinis mano pajamų šaltinis. Norėjosi iškart imtis ir daryti, nes pinigai čia būtų man, o ne kažkam kitam. Sekėjai dažnai klausinėja, ką naudoju aš, tad suprantu, kokios prekės jiems aktualios.
Todėl norėjau kažką susikurti sau. Jau seniai apie tai galvojau, bet vis numodavau ranka. Reikalas tįsėsi ilgai, bet šiemet jaučiu didelį pasitikėjimą savimi, tai ir mažais žingsneliais judu link tikslo“, – šypteli pašnekovė.
„Kai pasižiūri į kitas garsias moteris, turinčias savo elektronines parduotuves, tai jos irgi nuėjo ilgą kelią iki sėkmės. Pradėjo nuo mažų dalykėlių, kol galiausiai užaugo kaip verslininkės. Tikrai daugelis tų moterų yra pavyzdys, kaip reikia vystyti savo verslą, – tikina ji. – Juk labai smagu turėti kažką savo, tad tikiuosi, kad ir aš turėsiu tokią sėkmės istoriją. Juk kaip sakoma, kas nerizikuoja negeria šampano.“
Nėra pigu
Ilgai idėją apie elektroninę parduotuvę brandinusi Justina neslepia, kad nors prie tikslo artėja ne greitai, pats kūrimo procesas kelia geras emocijas.
„Manau, kad elektroninė parduotuvė yra vienas iš pigesnių dalykų, kaip startuoti su verslu. Visgi sukuerti gerą elektroninę parduotuvę sumokant programistui pradžioje tikrai kainuoja nemažai. Turbūt tai atsieina brangiausiai. Nebūtina iškart kišti tūkstančius prekių į lentynas. Paskui po truputį krauni tas prekes į lentyną ir po truputį judi. Jei daryčiau fizinę parduotuvę, tai turbūt atsieitų žymiai daugiau. Juk parduotuvėje nepadėtum vienos poros blakstienų ir vieno šampūno“, – juokiasi ji.
Vyrai vis daugiau dėmesio skiria sau
Ne kartą po peiliu gulusis, grožio versle jau ilgą laiką besisukanti Justina sako, kad grožio procedūrų net ir įkūrusi savo parduotuvę ji šalin nenustums. Prabilusi apie klientus, ji tikina, kad džiugina viena tendencija – gražintis vis dažniau ateina ir vyrai.
„Galiu pasakyti, kad vyrai į save pradėjo žymiai labiau investuoti. Savo veiklą pradėjau dar 2014-ais metais, tada išvis neateidavo vyrų. Kai dirbau Anglijoje, pastebėjau, kad ateidavo labai daug lietuvių. Moterys lygiai taip pat labai skatina vyrus ateiti ir pasitobulinti savo išvaizdą. Jei ant kaktos pasimato raukšlės, moterys dažnai sako, kad eitų ir jas tvarkytųsi.
Dabar vyrai eina ir manikiūrus darytis, jei kokia fotosesija būna, tai ir minimalų makiažą pasidaro. Ir smagu, tegul rūpinasi savimi“, – tikina nuomonės formuotoja.
Visgi paklausta, kokios procedūros vyrų tarpe populiariausios, patikino, kad susijusios su senėjimu:
„Iš vyrų pusės populiariausias yra botoksas. Vyrų raumenys yra žymiai stipresni, sakyčiau, kad jie daugiau mimikuoja ir labiau išgilina savo raukšles ant veido. Bet dažnai būna kad vyrai ateina pasidaryti ir ilgalaikio makiažo – galbūt paslėpti tam tikrą randą, veido negražumus.“