Prekės ženklo ambasadore tapusi D. Johnson socialinius tinklus sudrebino naujomis nuotraukomis ir reklaminiu filmuku, kuriuose aktorė pasipuošusi „Gucci“ gaminiais, rašo tmz.com.
Viena pagrindinių reklamos detalių – garsaus prekės ženklo rankinės, tarp kurių ir gaminiai su gyvūnų oda.
Didžiausiai pasaulyje už gyvūnų teises kovojančiai organizacijai PETA pro akis neprasprūdo viena detalė – kai kurios rankinės, kurias reklamuoja žinoma aktorė, yra pagamintos iš tikros roplių odos, įskaitant pitono ir krokodilo.
Tiesa, „Gucci“ šio fakto neslepia – savo oficialioje svetainėje nurodo prekiaujantys tikros odos gaminiais, kurių kainos siekia nuo 3 iki 31 tūkstančio dolerių.
Pasipiktinusi D. Johnson poelgiu, organizacija PETA aktorei parašė oficialų laišką, kuriame išdėstė, kodėl toks moters elgesys yra nedovanotinas.
„Egzotinių gyvūnų odos pramonė yra labai žiauri. PETA Asia neseniai atliko tyrimą vienoje iš Indonezijos skerdyklų, kuri tiekia gyvūnų odas „Gucci“ mados namams. Gautos išvados buvo siaubingos: darbuotojai buvo užfiksuoti kertantys ropliams galvas ir iki 14 kartų perpjaunantys kaklus.
<...> Buvo nufilmuota, kaip darbuotojai šokdina krokodilus elektrošoku, o po to bando juos nužudyti pjaudami galvas ir į stuburą kišdami metalinius strypus“, – šokiruojančias detales laiške atskleidė PETA atstovai.
Laiško pabaigoje organizacija prašė žinomos moters apgalvoti savo veiksmus ir nebereklamuoti prekių, gaminamų iš egzotinių gyvūnų odos.
„Gucci“ egzotiškų odų naudojimas ir jūsų reklamuojami gaminiai yra labai žalingi. Šiandien yra tiek daug veganiškų alternatyvų krokodilo ir pitono odai, kad nėra jokio pateisinimo šios smurto pramonės rėmimui“, – tvirtą poziciją išreiškė PETA.
Apie skandalu virtusią reklamą aktorė D. Johnson kol kas nepasisakė.