Genialiais darbais garsėjantis šviesos architektas Arvydas Buinauskas Giedrės koncerto erdvei suteikė naujų impulsų, paversdamas sceną baltu, futuristiniu kambariu su banguojančiu sietynu, jungiančiu devintojo dešimtmečio pabaigą su dirbtinio intelekto ateitimi. Lokatoriais virstantys veidrodžiai sustiprino idėją kaip niekad giliai žvelgti kiaurai sielas ir reflektuoti tai, kas ten pričiumpama, rašoma pranešime spaudai.
Baltų grindų scenoje, apsuptoje baltomis draperijomis – ir baltas fortepijonas, ir baltai vilkintys muzikantai bei pritariančios vokalistės. Visoje šioje išsigalvotoje, sterilioje kompozicijoje centrinė figūra – Giedrė – miniatiūra, kurioje telpa visas spalvotas pasaulis, kuri geba aplink save pakeisti viską – iki raudonumo sušildyti nuotaiką, išdalinti gazuotas emocijas, priversti du tūkstančius žmonių vienu metu kuo nuoširdžiausiai dainuoti „Gera“ ir drauge su Marijonu Mikutavičiumi uždegti dangų.
Giedrė sukėlė ant kojų pilnutėlę „Compensa“ salę
„Galima tiesiog ištirpti nuo gražumo“, – apie dueto pasirodymą „Instagrame“ rašė TV ir radijo laidų vedėja Eglė Kernagytė-Dambrauskė.
„Išėjusi į sceną nė kiek nesijaudinau, jaučiausi rami – viskas tvarkoje. Bet vėliau ėmiau žvalgytis ir suvokti situaciją. Ai, čia šitaip viskas... Niekas nepastebėjo, bet aš iš tiesų akimirką sutrikau, – po koncerto prisipažino Giedrė. – Kai per dainą „Gera“ visa salė atsistojo ir prožektoriai, prieš tai kalę man į akis, leido pamatyti, kad „Compensa“ – pilna iki paskutinių balkono eilių, ir visi žmonės šoka, dainuoja kartu, man pačiai buvo ne tas žodis, kaip gera. Ta banga įtraukė. Kaip žmonės išauga batus, kelnes, megztinius – taip aš jaučiausi priaugusi. Ir nesiruošiu numesti tų kilogramų – ketinu tik pilnėti.“
Drauge su Giedre koncerte taip pat pasirodė Justinas Jarutis, „Happyendless“, Paulius Vaicekauskas-Plucando, Andrejus Polevikovas, Darius Rudys, Tomas Dičiūnas, Justė Kraujelytė ir Eglė Gadeikytė. Itin „giedriškus“ kostiumus paruošė „The Pose Brand“ įkūrėja Kamilė Bukauskaitė.
„Kostiumų kūrimo procesas su Giedre visada vyksta labai organiškai – atrodo, užbaigiame viena kitos sakinius, – sako K. Bukauskaitė. – Organiškai gimė ir idėja kurti sceninę spintos kapsulę, kurioje nauji kostiumai dera su jau seniau sukurtais. Tai – savotiškas pareiškimas eroje, kai ore tvyro impulsas žiūrovą stebinti vis naujais fejerverkais.“
Didžiausiam Giedrės koncertui buvo parinkti trys įvaizdžiai. „Vieną kostiumų įkvėpė 90-ųjų treningų mada, įkomponuojant detales, kurių čia tarsi neturėtų būti – striukėje atsirado lietpalčiui būdinga apykaklė.
Dekoro spalvos atkartoja albumo „Kiaurai sielas“ spalvinę gamą, parinktas atšvaitinis audinys, kad kiaurai sielas šviestų ne tik garsas, bet ir vaizdas. Tradicija šen bei ten pabarstysi šmaikščių užrašų čia realizavosi pačios Giedrės ranka raitytu parašu – „Kilčiauskienė“ bei specialiai sukurtu logotipu „artistė“ – šiam, beje, mes turime ir tolimesnių planų. Visus koncerto kostiumus lydi sidabras bei švytėjimo, žėrėjimo efektas.“
Žėrinti Giedrė išties buvo vakaro ikona, kuriai klausytojai dar ilgai plojo. „Aš noriu labai labai padėkoti savo publikai už lojalumą ir pasitikėjimą. Ir tiems, kurie yra išlikę su manimi tiek daug metų, ir naujai publikai, kuri yra tokia smalsi ir atrandanti, – kalbėjo Giedrė. – Tai buvo startas, pirma serija. Važiuojame toliau!“
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!