Pamatykite nuotraukas žmonių, kurie yra prabangių ženklų kūrėjai. Pripažinkite, šie garsiausi dizaineriai niekuo nesiskiria nuo paprastų žmonių gatvėje.
Marc Jacobs
Būdamas 23-ejų, paremtas remėjų, Jacobs'as sukūrė savo pirmąją kolekciją su etikete „Marc Jacobs“. 24-erių jis buvo pripažintas jauniausiu dizaineriu, kuris kada nors įgijo prestižinį apdovanojimą iš Amerikos mados dizainerių tarybos. Šiandien vyrui yra 55-eri, o jo kuriamos kolekcijos ir toliau stebina pasaulį.
Christian Louboutin
Būdamas jaunas Christianas kūrė batus tokiems ženklams kaip „Chanel“, „Yves Saint Laurent“ ir „Maud Frizon“ . 27-erių jis nusprendė įsteigti savo įmonę ir atidarė parduotuvę. Pelnęs šlovę ir pripažinimą, dizaineris pradėjo kurti batus karališkajai šeimai ir Holivudo įžymybėms, o jo garsus raudonas batų padas tapo viena iš labiausiai atpažįstamų mados tendencijų pasaulyje.
Michael Kors
Dar paauglystėje, Kors kūrė drabužius ir pardavinėjo juos iš savo tėvų rūsio. Septyniolikos jis įstojo į mados technologijų institutą Niujorke, tačiau po 9 mėnesių jis metė mokslus ir pradėjo dirbti mados parduotuvėje. Po 4 metų jis sukūrė savo ženklą ir pradėjo pardavinėti drabužius toje pačioje parduotuvėje.
Tommy Hilfiger
20- ties Hilfiger atidarė savo drabužių parduotuvę, tačiau po penkerių metų jis bankrutavo. Persikėlęs į Niujorką dizaineris pradėjo dirbti keliems garsiems ženklams. Po 28-erių jis sukūrė savo drabužių liniją „Tommy Hill“. Po 6 metų, padedant rėmėjams, įkūrė Tommy Hilfiger korporaciją, kuri netrukus tapo vienu žymiausių drabužių prekių ženklų pasaulyje.
Miuccia Prada
Jauniausia Mario Prada anūkė pradėjo savo šeimos verslą, projektuodama prabangius daiktus būdama 29-erių. 40-ties ji sukūrė ir išleido savo pirmąją moteriškų drabužių kolekciją. Po 5 metų ji išleido ir vyrų kolekciją. 2014 m. „Miuccia Prada“ buvo įtraukta į įtakingiausių moterų sąrašą pagal „Forbes“.
Jimmy Choo
„Choo“ sukūrė savo pirmąją batų porą būdamas vienuolikos. Dizaineris persikėlė iš Malaizijos į Didžiąją Britaniją studijuoti Londono „Cordwainers“ technikos kolegijoje. Baigęs mokslus Choo pradėjo dirbti dizaino kompanijoje ir netrukus atidarė savo batų parduotuvę. Jo įgūdžius ir dizainą netrukus pastebėjo Londono mados savaitėje, po kurios jis tapo žinomas pasaulyje.
Calvin Klein
Jaunystėje Calvinas dirbo įvairiuose Niujorko mados namuose. Jis taip pat dirbo gatvės menininku. 26-erių jis įsteigė kompaniją „Calvin Klein Inc.“ kartu su draugu Barry K. Schwartzu Niujorke. Iš pradžių kompanija specializavosi į vyriškų drabužių kūrimą, bet vėliau į savo gamybos liniją įtraukė ir moteriškus drabužius.
Manolo Blahnik
Manolo karjera prasidėjo 28 -erių, Londone. Jis apie avalinę rašė žurnalui „Vogue“. Po vienerių metų dizaineris nusprendė atidaryti avalynės parduotuvę. 32-ejų Blahnikas tapo antruoju vyru istorijoje, kuris kada nors pasirodė ant Vogue viršelyje.
Roberto Cavalli
Metęs mokslus, Robertas atidarė savo tekstilės spaudos verslą, kuris vėliau tapo ypač garsiu. 32-ejų Cavalli sėkmingai išleido savo pirmąją kolekciją Paryžiaus „Prêt-à-Porter“ salone.
Paco Rabanne
Paco pradėjo savo karjerą mados pasaulyje, kurdamas juvelyrikos dirbinius „Givenchy“, „Dior“ ir „Balenciaga“ ženklams. 32-ejų Rabanne pristatė savo pirmąją kolekciją iš popieriaus, plastiko ir metalo Paryžiuje, taip atkreipdamas spaudos dėmesį. Būdamas 34-ejų jis įkūrė savo mados namus.
Pierre Cardin
Nuo keturiolikos Pierre'as dirbo stilistu, mokydamasis drabužių dizaino pagrindus. Netrukus jis paliko tėvų namus ir išvyko į kitą miestą, kad pradėtų dirbti kaip individualus dizaineris. 24-erių Cardin tapo Christian Dior vadovu ir po trejų metų įkūrė savo mados namus, kurie netrukus tapo žinomiausi pasaulyje.