• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dailininkė Modesta Butautytė, kitaip žinoma Monishos vardu, per kurjerių tarnybą siuntusi paveikslą buvo įtraukta į nemalonią situaciją. Paštomatu siųstas 800 eurų vertės paveikslas klientės nepasiekė.

Dailininkė Modesta Butautytė, kitaip žinoma Monishos vardu, per kurjerių tarnybą siuntusi paveikslą buvo įtraukta į nemalonią situaciją. Paštomatu siųstas 800 eurų vertės paveikslas klientės nepasiekė.

REKLAMA

Spalio pradžioje menininkė M. Butautytė pagal užsakymą klientei išsiuntė paveikslą į Palangą. Deja, o kelių dienų sužinojo, kad šis iki jos neatkeliavo.

„Spalio 2 dieną iš manęs turėjo pasiimti siuntą. Visą dieną laukiau, bet kurjeris neatvyko. Kitą dieną kurjeris siuntą pasiėmė, mačiau, kad siuntos lipduko jis neužklijavo, ją tiesiog įmetė į mašiną. Taip atsitiko ne pirmą kartą, tad reagavau gan ramiai.

Spalio 5 dieną mano klientė Palangoje gavo kažkokią siuntą, bet ten buvo ne paveikslas, o kažkokia pakuotė. Ji iškart suprato, kad tai ne jos siuntints, kurjeriui pasakė, kad atsisako siuntos. O paveikslas kaip dingo, taip dingo“, – pasakojo žinoma menininkė. 

REKLAMA
REKLAMA

Galiausiai ji susisiekė su „DPD“ siuntų tarnyba, su kuria kontaktuoja iki šiol. Anot moters, jie pranešė, kad bando ištaisyti situaciją.

REKLAMA

„Visuose laiškuose, kuriuos jie man rašė, jie tik melavo. Ir jie meluoja toliau. Pirmas melas buvo tas, kad jie atsuks kameras ir suras, kur nukeliavo paveikslas – taip visai nebuvo. Paskui klientei parašė, kad siuntą jau grąžino man. Dar melavo, kad siuntą jau rado.

O galiausiai vėlų vakarą man paskambino jų komunikacijos vadovas. Jis kalbėjo neadekvačiai, pusiau lietuviškai, pusiau angliškai, keistais žargonais. Bet pasakė, kad paveikslas yra Lenkijoje. Paprašiau, kad jis man atsiųstų patvirtinimą dėl paveikslo ir kad įsipareigotų jį klientei grąžinti iki tam tikro laiko. Taip jis ir dingo“, – teigia pašnekovė. 

REKLAMA
REKLAMA

Moteris tikino kreipusis ir į policiją, tiesa, iš jų pagalbos irgi nesulaukė.

„Aišku, skambinau policijai, bet jie pasakė, kad tai ne jų reikalas, kas mane labai nustebino. Visos institucijos mane vedė atgal prie DPD, kad per pretenziją aiškinčiausi su jais. Taip gaunasi, kad čia visai niekieno reikalas. Juokinga, absurdiška situacija.

Turbūt yra tūkstančiai žmonių, kurie yra praradę taip savo siuntinius ir nieko negali padaryti. Jie nenori viešintis ir taip lieka nuskriausti. Aš irgi nenorėjau veltis, bet kalba eina apie autentišką meno kūrinį, kurio tokio daugiau nebus“, – tikino ji. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pakomentavo DPD

Naujienų portalas tv3.lt dėl komentaro kreipėsi ir į DPD siuntų tarnybą. Komunikacijos vadovas Tomas Vaišvila teigė, kad su situacija jie yra pažįstami. 

„Žinome apie šią situaciją. Paveikslas niekur nedingo ir nebuvo pavogtas.

Tenka pripažinti, kad dėl mūsų klaidos paveikslas nukeliavo į Lenkiją, šiuo metu jis yra pas mūsų kolegas. Organizuojame, kad jis grįžtų į Lietuvą ir grąžinsime jį siuntėjai.

Dėl to mes apsiprašėme ir informavome apie tolimesnius veiksmus. Dar kartą galiu pasakyti, kad mes apgailestaujame: kas nedirba, tas neklysta.

Keista galbūt yra tai, kad aiškiai komunikavome, kad apgailestaujame, siuntėjai visą situaciją nuodugniai išaiškinome ir informavome, kokių veiksmų imsimės bei, kad gražinsime autorei, bet vis tiek toliau ir nuosekliai viešai esame kaltinami vagyste. Štai to aš nesuprantu“, – komentavo jis. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų