Praėjusių metų rugpjūtį už medijos projektų vadovo, Jurgos Anusauskienės sūnaus Mindaugo Anusausko ištekėjusi finansinių technologijų įmonės vadovų asistentė, svorio mažinimo klinikos administracijos vadovė Emilė Anusauskė neseniai atšventė 32-ąjį savo gimtadienį. Šią šventę moteris prisimins ilgai, mat sutuoktinio dovana ne tik sujaudino, bet ir nukėlė į vieną gražiausių pasaulio miestų.

32-ojo moters gimtadienio proga Emilė ir Mindaugas susikrovė lagaminus, sėdo į lėktuvą ir per keletą valandų atsidūrė Prancūzijos sostinėje Paryžiuje. Kaip naujienų portalui tv3.lt pasakojo E. Anusauskė, ši kelionė – netikėtai nustebinusi vyro dovana.

„Buvau labai maloniai nustebusi, nes dažniausiai turiu nuojautą ir labai sunku kažką suplanuoti man nežinant, bet šįkart visiškai nesitikėjau. Tikrai maniau, jog gimtadienio dieną praleisiu Vilniuje. O kur skrendame sužinojau tik atėjusi prie skrydžio vartų, todėl staigmena tikrai pavyko“, – dalijosi ji.

Prakalbusi apie Mindaugą, su kuriuo praėjusiais metais susituokė Nidoje, Emilė pažymėjo, kad juodu labai stengiasi puoselėti gražų judviejų santykį, lepina vienas kitą dėmesiu ir maloniomis staigmenomis.

„Mano vyras yra labai didelis romantikas ir tiesiog labai dėmesingas – nuolat kviečiasi į pasimatymus ar nustebina netikėtomis dovanomis. Tokie ir mūsų santykiai, mes labai stengiamės vienas dėl kito – ne tik klausomės, bet ir išgirstame“, – kalbėjo E. Anusauskė.

Mėgavosi miesto atmosfera

Pakėlę sparnus į meilės ir romantikos miestą, kur kiekviena gatvelė ir aikštė alsuoja istorija ir žavesiu, Emilė mėgavosi lepinusiu oru, skaniu maistu ir mylimo vyro draugija.

„Daug vaikščiojome, valgėme bei apsipirkinėjome mados mieste. Gimtadienio dieną viskas buvo suorganizuota – keliavome vakarienės į restoraną ant stogo, o vėliau ėjome į Moulin Rouge pasirodymą“, – įspūdžiais dalijosi moteris.

Atsižvelgia į vienas kito norus

Pasak E. Anusauskės, kelionės – vienas didžiausių gyvenimo malonumų Anusauskų šeimoje. Pašnekovė pasidžiaugė, jog juodu su vyru – puiki komanda, išvykų metu atsižvelgianti į vienas kito norus.

„Jei vienas turi poreikį keliauti į kosmoso muziejų, tai keliaujame kartu, jei kitas nori vaikščioti po parduotuves – skiriame laiko ir tam. Nuo pat pažinties pradžios supratome, jog mums patinka panašios veiklos. Apskritai mėgstame leisti laiką kartu, nuolat juokiamės, mums įdomu kalbėtis visomis temomis“, – džiaugėsi ji.

Ruošiasi ypatingai kelionei

Nors vasara jau skaičiuoja paskutinį savo mėnesį, Emilei ir Mindaugui jis žada būti nepamirštamu – judviejų laukia dar viena nepaprasta kelionė.

„Kelių savaičių bėgyje leisimės į savo pirmąją kelionę automobiliu po Europą, kurios metu planuojame aplankyti 7 šalis, keliausime į Adele bei „Coldplay“ koncertus bei paminėsime savo 4 metų draugystę“, – pasakojo E. Anusauskė.

Štai ir priėjo ožys liepto galą. Kada parašysite apie mano kaimynę Verutę, kuri tvarkingai nuravi savo daržą, prižiūri gėlytes ir vasara vaikšto į lauko tualetą, nes taupo vandenį?