Antroje vietoje pagal gautas pajamas esanti „Publicum“ pajamas augino 9,9, proc. iki 4,7 mln. eurų (2023 m. – 4,3 mln.), „coagency“ pajamos siekė beveik 3,4 mln. eurų ir per metus mažėjo 18,7 proc. (4,1 mln.), „Idea prima“ – 2,9 mln. eurų ir mažėjo 4 proc. (virš 3 mln.), „INK Agency“ – virš 2,8 mln. eurų ir didėjo beveik 20 proc. (virš 2,3 mln.).
Daugiausia grynojo pelno pernai gavo „Publicum“, tačiau jis mažėjo 17 proc. – pernai siekė 684 tūkst. eurų, 2023 m. – 829 tūkst. eurų. Toliau – „Fabula“, gavusi 329 tūkst. eurų pelno (317 tūkst.), „coagency“ – 282 tūkst. eurų (221 tūkst.), „Integrity PR“ – 229 tūkst. eurų (236 tūkst.), „INK agency“ – 134 tūkst. eurų (172 tūkst.).
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!