Vienas desertinės įkūrėjų Marius Dijokas portalui sakė, kad tai svarstoma išaugus žaliavų ir desertų ingredientų kainoms, kadangi įmonė, anot jo, gamina produkciją iš natūralesnių, brangesnių medžiagų.
„Kai kurie tiekėjai praėjusiais metais kainą kėlė kas du mėnesius, o metų gale matai, kad ji išaugo vos ne trigubai“, – portalui sakė M. Dijokas.
„Daktaro deserto“ bendraįkūrėjo teigimu, prekės ženklą galėtų perimti didesnis gamybos verslas, kuris gaminius galėtų tiekti prekybos tinklams, pakeisti ar praplėsti asortimentą.
Plačiai viešumoje aptarti nesutarimai tarp „Daktaras desertas“ ir VMVT kilo dar 2021 m., kai desertinė socialiniuose tinkluose paskelbė, kad VMVT jiems pasiūlė pakeisti desertinės pavadinimą, logotipą, neįprastą interjerą, darbuotojų drabužius taip sustabdant jų pasirinktą komunikaciją.
Tačiau reaguodama į tai VMVT tikino, kad institucija desertinės pavadinimo keisti nesiekia, tačiau reikalaujama, jog įmonė susitvarkytų savo produktų ženklinimą ir vartotojams pateiktų privalomą informaciją.