Grupė nurodė per pirmus tris šių metų mėnesius gavusi 75,46 mlrd. eurų pajamų, 4,59 mlrd. eurų veiklos pelno, jo pelno maržos kritimą nuo 7,5 proc. iki 6,1 procento.
Pelnas po mokesčių sunyko 22 proc. iki 3,71 mlrd. eurų.
Per pirmus tris šių metų mėnesius parduota apytikriai 2,1 mln. automobilių – 2 proc. mažiau nei prieš metus. Pardavimų augimą 2 proc. Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione bei 19 proc. – Lotynų Amerijoje su kaupu atsvėrė paklausos nuosmukis 10 proc. Šiaurės Amerikoje ir 5 proc. Europoje bei kitose rinkose.
Koncernas patvirtino anksčiau skelbtas prognozes šiems metams – įplaukos augs 5 proc., veiklos pelno marža sieks 7-7,5 procento.
Volfsburge įsikūrusios automobilių pramonės grupės, valdančios 10 prekės ženklų, įskaitant „Volkswagen“, „Seat“, „Škoda“, „Audi“, „Lamborghini“, „Bentley“ ir „Porsche“, rinkos kapitalizacija nuo metų pradžios padidėjo 14,4 proc. iki 66,12 mlrd. eurų.