• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijos vicekancleris Robertas Habeckas, pirmadienį susitikęs su automobilių pramonės vadovais, kaip „didžiulę galimybę“ Vokietijos automobilių gamintojams įvardijo autonominius automobilius.

Vokietijos vicekancleris Robertas Habeckas, pirmadienį susitikęs su automobilių pramonės vadovais, kaip „didžiulę galimybę“ Vokietijos automobilių gamintojams įvardijo autonominius automobilius.

REKLAMA

Žaliųjų partijos atstovas R. Habeckas, taip pat einantis ekonomikos ministro pareigas, pavadino šią technologiją galimybe gamintojams ir ekonomikai, taip pat potencialia nauda kelių saugumui, vairavimo komfortui ir aplinkai.

„Dabar turime tik įgauti pagreitį ir nelėtinti tempo“, – sakė jis, pridurdamas, kad anksčiau ar vėliau ateityje vairavimas taps autonominis.

Tačiau konkurencija su JAV ir Kinijos automobilių gamintojais yra nepaprastai didelė, sakė R. Habeckas: „Turime būti pati novatoriškiausia šalis.“

Susitikime daug dėmesio buvo skiriama vis platesniam dirbtinio intelekto (DI) naudojimui autonominio vairavimo srityje. Gamintojai bendradarbiauja vykdydami Vokietijos vyriausybės finansuojamą projektą, o automobilių bendrovės teikia duomenis.

REKLAMA
REKLAMA

R. Habeckas sakė, kad autonominio vairavimo saugą padidintų DI programų „mokymai“.

Pastaruoju metu vis dažniau pasirodo neigiamos antraštės apie Vokietijos automobilių pramonę. Gamintojai susiduria su silpnais pardavimų rodikliais ir didelėmis perėjimo prie elektrinių variklių sąnaudomis.

REKLAMA

Kartu stringa ir verslas užsienyje, ypač Kinijoje.

Vokietijos automobilių pramonės asociacijos (VDA) generalinis direktorius Marcusas Bolligas teigė, kad klimatui draugiškesni varikliai ir didėjanti skaitmenizacija keičia šią pramonės šaką.

M. Bolligas pabrėžė, kad Vokietijos automobilių pramonės pirmaujantis vaidmuo autonominio ir itin automatizuoto vairavimo srityje gali būti lemiamas sėkmės kriterijus ateityje.

„Mercedes Benz“ vadovas Markusas Schäferis, atsakingas už šio automobilių gamintojo technologijų plėtrą, sakė, kad autonominio vairavimo vystymasis įgauna vis didesnį pagreitį.

REKLAMA
REKLAMA

Jis prognozavo, kad savaeigės transporto priemonės, vadinamos ketvirtojo lygio automobiliais, kelyje pasirodys iki dešimtmečio pabaigos. Jis teigė, kad Vokietijoje ir visoje Europos Sąjungoje reikia sukurti bazines sąlygas, kad būtų galima testuoti tokias transporto priemones „kontroliuojamoje erdvėje“, kaip tai daro JAV ir Kinija.

Saugumas yra svarbiausias prioritetas, tačiau saugumas gali būti derinamas su inovacijomis, sakė jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų