Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
slamsto
tampa bomzu salimi nera valdzios nera ir tvarkos tuoj visi gales keliaut ant slidziu
Palikt ta oro uaste ir keltis į Kauną, čia tegul portugalai pyderastai ožio tvarto gyventojai tegul skraido, arba ji visai nafik uzdaryt
Vyriausybes Konstitucinis Teismas tuoj nuspręs, kad ilgos eiles Vilniaus oro uoste yra visuotinis gėris, ir ji reikia didinti.
Kaip pries 10 metu Vilniaus oro uoste budavo personalui tragedija, jeigu du lektuvai vienu metu nusileisdavo, taip ir liko.
Kai vadovu postai duodami ne uz kompetencija, bet uz priklausomybe Partijai - kitaip ir buti negali. Bartkus puikus to pavyzdys.
Kai vadovu postai duodami ne uz kompetencija, bet uz priklausomybe Partijai - kitaip ir buti negali. Bartkus puikus to pavyzdys.
Jeigu pasus tikrintu kituose oro uostuose kur milijonai zmoniu, tai eile butu nuo Londono iki Milano. Atskrendi i LT tai varto ta pasa, pasikalba tarpusavi, ziuri kaip i nusikalteli.
Už visa betvarkę valstybėje atsakinga valdžia, kai durnalietuviai tai supras ir sugebės užtikrinti, kad valdžia tarnautu žmonėms, o ne tyčiotusi iš jų, toks absurdas baigsis.
Jeigu pasus tikrintu tokiu greitumo kitu
Geroves valstybe
Akivaizdu kad valstybės valdomam oro uostui nusispjauti visada buvo į keleivius ar Lietuvos įvaizdį. Kaip ir kiekvienai valstybinei įstaigai - oro uostui svarbu per statybas išspausti kuo daugiau otkatų ir jokie keleiviai, vartotojai ar Lietuva niekam neįdomi. Pavyzdžiui kokia logistika ar koks keleivių srautų valdymas atvykus...? Eini pirmyn atgal, aukštyn žemyn, nuorodos rodo vieną, eiti reikia kitur, einant pagal nuorodas būna užrakintos durys, o darbuotojai - tikros sovietinės gastronomo pardavėjos surinktos,- bet ko paklausius aprėkia atšauna kad esi kvailas ir nieko nepaaiškinusios nueina... Gėda prieš užsieneičius, mes tai ką, įpratę gyventi "post-sovietinėje erdvėje". Kad ir šis atvejis - įstaiga 2 metus turėjo laiko pakeisti darbuotojų priėmimo tvarkai tačiau "nespėta". Kam skubėti ar apskritaoi ką nors daryti, jei iš to joks otkatas nenubyrės? Ar įsisivaizduoijate kokį UAB kuris 2 metus negalėtų pakeisti įdarbinimo tvarkos? Štai ir atsakymas kodėl visos valstybės kuriose daug socializmo yra ubagės ir kodėl Blinkevičiūtė (po rinkimų) padarys mus tik dar skurdesniais. Kur valstybė - ten skurdas, biurokratija ir korupcija bei otkatai. Geriausia iliustracija - Vilniaus oro uostoas ir jo neįgalumas dirbti keleiviams
@Stasė
Toks konservu valdymo stilius - sustatyti visur ištikimus partijai ASILUS.
Kurie Vilniaus oro uosto pastatą kuris atrodo kaip eilinio Krasnažopinsko kultūrnamis paskelbė saugomu objektu. Ir neleido pastatyti naujo didesnio ir modernesnio. Šitas gali turėti tiek vartų kiek dabar turi. Šiuo metu per metus iš Vilniaus išskrenda virš 5 mln. ateityje planuojama 15 mln. per metus. Oro uostas ne guminis va tada ir galėsite cypti.
@Dekokite paveldosaugininkams
Kaip Minską 4 rezervini Minsko oro uostą skirtą aptarnauti iki 3 mln. Gėda valstybei kuri per 30 metų taip ir nesugebėjo pasistatyti nors naujo šiuolaikinio oro uosto terminalo sostinėje.
@Tarybinė valdžia jį statė
Nejuokink konservu asile. Jau tai, kad terminalu “rankoves” paktiskai nenaudojamos, o keleiviai vežiojami autobusais, rodo koks “užimtas” tas tavo Balbieriškio lygio oro uostas yra.
@Aga
Kad rankovės naudojamos dideliems lėktuvams, o pigiom marsrutkem kuriais skraido ubagai jos per aukštai, dėl to lipate trapu.
@Turbūt nežinojai
Tai kiek tu is rankoviu uzdirbai, konservu atstove Vilniaus oro uoste? Ir kodel tos pigios marsrutkes kituose oro uostuose rankovemis naudojasi?
@Dekokite paveldosaugininkams
Pinigu pavogti trūksta, konserva? Frankfurto oro uoste buvai? Matei kokia ten zmoniu koncentracija?
REKLAMA
REKLAMA
Vilniaus oro uoste – sumaištis ir chaosas: įspėja, ką daryti, jeigu praradote savo pinigus