Socialiniame tinkle „Facebook“ Ilona pasidalino šašlykų nuotrauka.
„Vienoje „Maxima“ parduotuvėje nusipirkau 1 kg kiaulienos sprandinės šašlykų. Tačiau beveik pusė jų buvo panašesni į „sliekus“, o ne – kiaulieną. Jų neįmanoma suverti ant iešmų.
Parduotuvės darbuotojams turėtų būti gėda pardavinėti mėsos atliekas“, – po nuotrauka rašė pasipiktinusi moteris.
Parduotuvės atstovė atsiprašė
Ilonos įrašas sulaukė daugybės komentarų. Žmonės stebėjosi ir siūlė kitą kartą šią parduotuvę aplenkti.
Tačiau moters įrašas neprasprūdo ir parduotuvės atstovei pro akis. Ji atsiprašė ir nurodė kontaktus, kuriais pirkėja turėtų kreiptis, kad jai būtų grąžinti pinigai.
Portalas tv3.lt paklausė „Maxima“ prekybos tinklo kaip jie tikrina mėsos kokybę.
Prekybos tinklo komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė teigė, kad pirmiausia, mėsos žaliava iš tiekėjo atkeliauja į parduotuvių sandėlius.
„Dirbame su patikimais tiekėjais, turinčiais jų produkcijos kokybę patvirtinančius dokumentus.
Šiuo atveju, iš tiekėjo gavome mėsos gabaliukus, kurių smulkinti daugiau nebereikėjo. Mūsų ceche šie gabaliukai buvo mechaniniu būdu sumaišomi su prieskoniais ir marinatu, fasuojami į tam tikro dydžio pakuotes ir tada keliavo į parduotuves. Jose skyrių darbuotojai šias pakuotes atidarė ir sudėjo į vitrinas, iš kurių pirkėjai mėsą ir įsigijo.
Analizuodami dabartinę situaciją, suprantame, kad viename iš proceso etapų dėl žmogiškosios klaidos nebuvo patikrinta mėsos kokybė ir ne šašlykų gamybai skirta mėsa pateko į prekybą kartu su šašlykams skirta mėsa. Šiuo metu aiškinamės tiek su savo cecho darbuotojais, tiek su tiekėju, kuriuo metu taip galėjo nutikti.
Dar kartą atsiprašome savo klientės. Jai už šį pirkinį jau grąžinome pinigus. Taip pat visų savo klientų prašome įsigijus galimai nekokybišką prekę iš karto kreiptis į mus elektroninių paštu [email protected] arba telefonu 880020050“, – aiškina prekybos tinklo atstovė.
Ką daryti įsigijus nekokybiškus maisto produktus?
Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos tvirtinimu, pirkėjai, nusipirkę blogos kokybės maisto produktus, turi teisę reikalauti, kad prekė būtų pakeista į tokią pat tinkamos kokybės prekę arba grąžinti netinkamą produktą pardavėjui ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus.
Šiomis teisėmis pirkėjai gali pasinaudoti, jei turi prekės pirkimo čekį, ir tol, kol nesibaigė prekės galiojimo terminas. Netinkamos kokybės maisto prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje. Tad pirkėjas turi nuvykti į parduotuvę, kurioje nusipirko nekokybišką maisto produktą.
Pirkėjas pardavėjui turi pateikti raštišką prašymą ir prekę. Prašyme reikėtų nurodyti prekės trūkumus ir pasirinktą reikalavimą (gauti tokią pat tinkamos kokybės maisto produktą ar atgauti sumokėtus pinigus). Prie prašymo turi būti pridedamas prekės pirkimo kvitas.
Jeigu pardavėjas nesutinka su pirkėjo reikalavimais, tada jis privalo per 14 dienų pateikti išsamų, motyvuotą rašytinį atsakymą. Nepavykus susitarti su pardavėju, pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą. Tai jis gali padaryti visą parą veikiančiu nemokama numeriu 8 800 40 403.