„Mūsų skaičiavimais, šis žingsnis per artimiausius keletą metų „Vičiūnų grupės“ pardavimus turtingoje, 65 milijonus vartotojų ir gilias žuvies bei jūrų gėrybių valgymo tradicijas turinčioje valstybėje leis padidinti daugiau nei 50 proc. Seniai supratome, kad išties ambicinga verslo plėtra bet kurioje rinkoje įmanoma tik turint ten savo kompaniją ir derinant lietuvių vadovų bei vietos pardavimo, rinkodaros ir kitų sričių profesionalų kompetenciją“, – sako „Vičiūnų grupės“ vadovas Šarūnas Matijošaitis.
Pasak jo, „CSF France“ šiuo metu užima 10-15 proc. visos Prancūzijos surimio rinkos, tačiau naujieji savininkai mato dar daug erdvės augti. Tam bus stiprinimas „Viči“ prekės ženklas, diversifikuojamas gaminių portfelis – prancūzams planuojama pasiūlyti visą kompanijos produkcijos asortimentą – lašišą, silkę, žuvų pirštelius, koldūnus bei kitus gaminius.
„Gurmaniškiesiems prancūzams svarbūs ne tik skonio ir maisto kokybės aspektai, ne mažesnį vaidmenį čia vaidina patogi pakuotė ir tai, jog produktas būtų pagamintas laikantis aukščiausių tvarios žuvininkystės reikalavimų. Sieksime įsitvirtinti ir milijardinės vertės Prancūzijos viešbučių ir restoranų maitinimo (HoReCa) sektoriuje“, – teigė grupės pardavimų kompanijos „Vičiūnai ir ko“ vadovas Egidijus Remeikis.
„Vičiūnų grupės“ gaminiai Prancūzijoje platinami nuo pat 2000-ųjų, juos galima rasti tokiuose prancūzų mėgiamuose ir aukščiausius reikalavimus tiekėjams taikančiuose prekybos tinkluose kaip „Carrefour“,„Casino“ ar „L.Eclerc“.
Šiuo metu „CSF France“ dirba 11 darbuotojų, komandą ketinama išlaikyti, jai vadovaus Prancūzijoje gyvenanti pardavimų profesionalė Neringa Greičiutė. Iš viso „Vičiūnų grupės“ pardavimo ir platinimo kompanijose įvairiose užsienio šalyse dirba beveik tūkstantis specialistų.