Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Reikia bausti automobilių gamintojus kad vis daugiau gamina nekokybisku masinu taip didina didesne tarša į aplinka naudoja resursus ir kelia nesaugia aplinka o kad padarys dažniau ta tai čia tas pats kas šalta žiema prisimyžau į kelnes na taip laikinai šilčiau
Kur tik išgirsta kokią naujovę ir žmonių apiplešinejimą, tojaus taiko ir pas mus. Užsienyje žmones uždirba daug daugiau ir pensijos kelis kartus didesnės, negu pas mus, tai jie gali daugiau keliauti automobiliu, o mūsų pensijos to neleidžia daryti. Jeigu pensininkas per metus pravažiuoja 1000 kilometrų , tai apžiura jam kas tūkstantis kilometrų. Geriau išrinktieji pagalvotu, kaip pagerinti ketvirtadaliui pragyvenimą.
Meluoja susiriesdami. Ko tik nepadarysi vardan babkių.
Kaip pažiuri koks vairavimas keliose,bet yra ir tvarkingai važiuojančių.Pirma reiktu vairuotojams ne mandrumo kokia aš vairuoju automobili o didesnes kulturos.Automobilis skyrtas važiuoti nuo taško A iki B.Bet ne valgyti ar dažytis lupas akis jame tam yra tam tikros vietos.Todel automobiliui kas metus Tech tikrai nereikalingas nes naudos jokios nebus.Tik pasipinigavimas.Reikia vairuojamčiam isideti i galva kad greitai lekdamas poto letai neš su palyda.....
Visų pirma reikėtų rūpintis kad Lietuvoje parduodamos detalės būtų kokybiškos o pardavėjai ar servisai būtų atsakingi už jų kokybę. Jei žmogus pasikeitęs detalę sumokėjo už detalę ir servisui o po kelių mėnesių ji vėl netinkama, tai kodėl žmogus turėtų mokėti vel už detalę ir už remontą.
reikėtų kad valdžia kontroliuotu situos procesus ir daug klausimų išnyktų.
tačiau yra paprasčiau nuleisti TAC tikrinti dazniau ir paimti daugiau
Ne automobilis kaltas autoivyki o kas jį vairuoja.Padarykite kad vairuotojo teises išduotu tam kuris praitu patikra galvos durnyne.Nes kiauragalviu Lt keliose kas trečias.
Svarbiausia priemonė sumažinti avaringumą tai labai stropiai , griežtai ir atsakingai tikrinti vairuotojų sveikatą. T.Y TIKRINTI JŲ PSICHIKĄ. Šiuo metu pažymos išduodamos net neapsilankius gyd kabinete .(Svarbu nebūti įskaitoje). Todėl pagrindinė atsakomybė turėų tekti psichikos tikrintojams . Nestabilūs vairuotojai- pagrindinė avarijų priežastis!
@Moteris Nesuprantu tokio dalyko, kai dėl durnumo nuo tarnybos krašto apsaugoje atleidžiamas, o automobilių važiuoti gali.
O Afrikoje ir Amerikoje kas kiek laiko tech.apžiura einama?
Is kur tokiu durniu pridygsta. Senesne transporto priemone gali but geresne uz naujesniu metu, jei bus gerai priziurima, o ir avariju skaicius pagrinde del apsizioolinimo, greicio, atstumu nesilaikymo, uzsizioolinimo ir tt. Praktiskai autoivykiu del to kad pvz stabdziai dingtu, negirdejau kad ivyktu.
Iš tech. apžiūros jie turies pelno o jeigu remontos kelius išlaidų. I tech. apžiura reikės registruotis kaip pas gydytoja puse metu ankščiau

Skaitomiausios naujienos




Į viršų