Neretai pasitaiko, kad klientai gauna šaltą maistą ar ne savo užsakymą, o tokiais atvejais jiems dažniausiai būna grąžinami pinigai arba skiriamas nemokamas užsakymas ateityje.
Visgi pasitaiko ir kur kas sudėtingesnių situacijų.
Su portalo tv3.lt redakcija susisiekė skaitytojas Tomas, kuris pasidalijo neeiline situacija, su kuria jam teko susidurti užsisakius maisto prekių iš platformos „Bolt Food“.
Per Jonines liko be užsakyto maisto
Vyras papasakojo, kad per Jonines jis naudodamasis platforma atliko užsakymą iš parduotuvės „Iki“, tačiau savo užsakytų prekių taip ir nesulaukė.
Tomas atkreipė dėmesį, kad naudojosi šia platforma gana dažnai, todėl užsisakinėdamas, kaip ir visada, kurjeriui nurodė, kad šis užsakymą paliktų už durų.
„Tuo metu užsiėmiau savo veikla ir laukiau pranešimo, kad užsakymas yra pristatytas. Gavęs pranešimą po mažiau nei minutės atsidarau duris, o ten – nieko. Likau nesupratęs – galbūt neradęs adreso kurjeris paliko maistą kitur?“ – nurodė skaitytojas.
Kadangi vyras turi įsirengęs vaizdo kamerą ant durų, jis nusprendė peržiūrėti įrašus ir patikrinti, ar kurjeris buvo atvykęs.
Tai, ką Tomas pamatė įraše, jį esą šokiravo. Kurjeris ne tik, kad buvo atvykęs, bet ir užsakymą išeidamas pasiėmė su savimi.
„Atsidariau mobiliąją programėlę peržiūrėti vaizdo įrašą, kuriame matyti kaip kurjeris fotografuoja duris, pasiima prekes ir išeina. Kamera nėra iš prabangiųjų ji neturi įrašų funkcijos, galima peržiūrėti tik paskutines 60 sekundžių jeigu niekas neskambino į duris (o kurjeris to nedarė)“ – atkreipė dėmesį vyras.
Supratęs, kad kurjeris pasisavino jo užsakymą, Tomas nedelsdamas susiekė su „Bolt Food“ klientų aptarnavimo skyriumi. Visgi pagalbos vyras nesulaukė.
„Konsultantė man atrašė, kad maistas yra pristatytas, o aš pasakiau, kad ne ir pareikalavau jį pristatyti arba grąžinti sumokėtus pinigus. Tada ji atsiuntė nuotrauką, kurią padarė kurjeris su telefonu ir teigė, kad kurjeris taip įrodė, kad maistas pristatytas“, – pasakojo Tomas.
Kadangi skaitytojo turima kamera užfiksuoto vaizdo nepaskambinus į duris neišsaugo, vyras liko be vienintelio turėto įrodymo. Tačiau taip pat jis liko ir be sumokėtų pinigų bei užsakymo, todėl nusprendė su bendrove aiškintis toliau.
Galiausiai jis sulaukė atsakymo, kad esą kurjeriui nepavyko su juo susisiekti, tačiau vyras teigia skambučio net nesulaukęs.
„Konsultantė mane patikino, kad maistas tikrai pristatytas ir kitą kartą reikia būti šalia telefono jeigu užsisakai maistą. Nemanau, kad tai kažką keičia jeigu kurjeris pristatęs maistą jį gali nusifotografuoti ir išsinešti atgal.
Skambučio iš kurjerio ar pačio „Bolt Food“ taip pat nesulaukiau, nors mane patikino, kad kurjeris bandė su manimi susisiekti, kas yra melas“, – paaiškino skaitytojas.
Tomas konsultantės paprašė kurjerio numerio, kad galėtų su juo susisiekti ir paklausti, kodėl jis pasiėmė maistą kartu su savimi bet sulaukė atsakymo, kad kurjerių kontaktinė informacija yra konfidenciali.

„Tikriausiai kažkas pasikeitė, nes dar pamenu užsisakant prieš metus ar daugiau laiko būdavo galima susisiekti su kurjeriu, kuris pristato tavo maistą“, – pažymėjo Tomas.
Anot vyro, ši situacija parodo, kad žmonėms reikėtų vengti užsakymo palikimo už durų pasirinkimo, kadangi tai sukuria galimybes sukčiauti.
Šiam pristatymui galiojo kitokia tvarka
Portalas tv3.lt susisiekė su „Bolt Food“ ir paprašė pakomentuoti situaciją.
„Bolt Food“ generalinis vadovas Lietuvoje Povilas Račas nurodė, kad jei platformos „Bolt Food“ klientas nurodo užsakymą palikti prie durų, kurjeris gali tai padaryti, padaręs palikto užsakymo nuotrauką. Kurjerio padaryta nuotrauka – pagrindinis įrodymas, kad užsakymas buvo pristatytas.
„Kai toks užsakymas paliekamas prie durų, programėlė automatiškai praneša klientui, kad užsakymas pristatytas ir šis gali jį pasiimti“, – komentavo bendrovės vadovas.
Visgi, anot jo, dalį šio kliento užsakymo sudarė alkoholiniai gėrimai, o juos pristatant – taikoma griežtesnė tvarka.
„Kurjeris negali palikti tokio užsakymo be priežiūros. Jis privalo pasibelsti ar paskambinti durų skambučiu ir, jei klientas neatidaro durų, kelis kartus bandyti susisiekti telefonu, kurį klientas nurodė programėlėje“, – komentavo P. Račas.
„Bolt Food“ generalinis vadovas tikina, kad patikrinus šio konkretaus užsakymo duomenis matosi, kad kurjeris bandė skambinti programėlėje nurodytu telefono numeriu, tačiau kurjeriui nepavyko susisiekti su klientu. Laikydamasis „Bolt Food“ taisyklių, kurjeris susisiekė su programėlės klientų aptarnavimo komanda.
Anot P. Račo, nufotografuoti užsakymą ir tada jį pasiimti su savimi kurjeriui nurodė būtent klientų aptarnavimo komanda.
„Ji informavo kurjerį, kad nufotografavęs užsakymą pristatymo vietoje – tai įrodymas, kad kurjeris atvyko nurodytu adresu – jis užsakymą pasiimtų su savimi.
Kadangi užsakyme buvo alkoholinių gėrimų, užsakymo kurjeris palikti negalėjo, todėl nepalikdamas užsakymo be priežiūros kurjeris pasielgė pagal „Bolt Food“ taisykles“, – nurodė vadovas.
Visgi klientas ne kartą minėjo, kad niekas nei jam, nei į jo buto duris neskambino.
„Bolt Food“ pripažino, kad kurjeris per šį pristatymą nepakankamai pasistengė susisiekti su klientu, atsiprašė bei žadėjo grąžinti pinigus.
„Pripažįstame, kad šiuo atveju kurjeris turėjo klientui paskambinti pakartotinai, be to, apie situaciją naudotoją klientų aptarnavimo specialistai turėjo informuoti aiškiau, todėl atsiprašome kliento už patirtus nepatogumus – visa užsakymo suma jau turėtų būti klientui grąžinta.
Kurjeriui priminėme apie teisingą veiksmų eigą tokiais atvejais ir stipriname procesų kontrolę, kad tokios situacijos nepasikartotų“, – nurodė P. Račas.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!
Migracija turi būti numeris vienas tema politikoje. Nuo to apkraunama sveikatos systema, pavojus nacionaliniam saugumui ir tapatybei.