Palangiškė Agnė (tikrieji vardas ir pavardė redakcijai žinomi) socialiniame tinkle „Facebook“ skundėsi, kad gavusi elektroninį laišką su nurodytu laiku, atvykusi į susitikimą Užimtumo tarnyboje rado užrakintas duris.
„Bandžiau skambinti ant durų nurodytais telefono numeriais, tačiau niekas neatsiliepė. Be to, beveik prieš pat mano nosį kitoje durų pusėje laiptais lipo tarnybos darbuotoja, bet manęs, nors ir beldžiausi, neįleido. Man rodos, kad Palangos Užimtumo tarnyba tarsi Baltieji rūmai. Paprastiems žmonėms į juos patekti neįmanoma“, – piktinosi moteris.
Pasak Agnės, valstybės tarnautojai prisidengdami karantinu ir žmogiškumo faktoriais (neva dirba iš namų su mažais vaikais) iš tikrųjų beveik atostogauja.
„Esu įsitikinusi, kad panašių situacijų yra daug. Ne vienai man teko atvykus pabučiuoti duris. Tačiau kas dėl to kaltas? Kas paaiškins, kaip ir kada galėsiu susitikti su tarnybos specialiste“, – retoriškai klausė moteris.
Po šiuo moters pasidalinimu socialiniame tinkle užvirė diskusija. Vieni komentatoriai pritarė, kad dauguma įstaigų šiuo metu tik imituoja darbą. Jiems atrodo keista, kad į parduotuves jau galime eiti, o biudžetinės įstaigos žmonių vis dar nepriima.
Kiti siūlė karantino metu konsultuotis nuotoliniu būdu, o susitikimą perkelti vėlesniam laikui.
Darbą atnaujina nuo birželio 1 dienos
Užimtumo tarnyba komentuodama šią situaciją teigė, kad įvyko nesusipratimas.
„Vyriausybei paskelbus karantiną, nuo kovo 16 dienos gyventojai visuose klientų aptarnavimo skyriuose buvo aptarnaujami tik nuotoliniu būdu. Skelbimai su šia informacija buvo pakabinti visuose klientų aptarnavimo skyriuose ant išorinių durų. Taip pat aktuali informacija buvo skelbiama Užimtumo tarnybos interneto svetainėje ir socialiniame tinkle „Facebook”.
Tačiau karantino laikotarpiu Užimtumo tarnyboje užsiregistravęs asmuo internetu automatiškai gauna žinutę apie nuotolinio susitikimo laiką, kuris siūlomas visiems besiregistruojantiems darbo ieškantiems asmenims internetu. Tačiau toje pačioje žinutėje asmuo yra informuojamas, kad atvykti į Užimtumo tarnybą nereikia. Kilus klausimams, nurodytas paskirtos konsultantės telefonas.
Be to, šiuo metu Užimtumo tarnyba, reaguodama į Vyriausybės paskelbtas karantino švelninimo sąlygas, nuo birželio 1 dienos klientų aptarnavimo skyriuose atnaujina kontaktinį paslaugų teikimą klientams, tačiau naujų klientų registracija bus vykdoma tik elektroninėmis priemonėmis arba telefonu.
Taip pat atsižvelgiant į Vyriausybės nustatytas saugumo darbo vietose rekomendacijas karantino laikotarpiu, Užimtumo tarnybos klientų aptarnavimo skyriuose lankytojų srautai bus ribojami, paslaugos bus teikiamos tik iš anksto rezervavus apsilankymo laiką.
Atvykstant į susitikimą su specialistu iš anksto sutartu laiku, klientas turės dėvėti veido apsaugos kaukę. Apie tai klientas informuojamas ir automatiškai gaunamoje žinutėje”, – teigiama atsiųstame komentare.