Paklausti, kaip dažnai per pastaruosius metus apsipirkdavo internetu, 52 proc. respondentų teigė, kad internetu apsipirkinėjo kartą per mėnesį arba rečiau.
32 proc. apsipirko kelis kartus per mėnesį, o 16 proc. teigė, kad apskritai nesinaudoja internetu įsigydami pirkinius.
Dažniausiai internetu apsipirko 30–39 metų žmonės, o rečiau – 60–74 metų respondentai.
Paklausti apie apytikslę pinigų sumą, kurią respondentai praėjusiais metais išleido apsipirkdami internetu, dauguma teigė išleidę nuo 301 iki 500 eurų, o antra pagal populiarumą suma buvo nuo 101 iki 300 eurų.
15 proc. respondentų išleido iki 50 eurų.
Tiek pat apklaustųjų pernai pirkdami internetu išleido nuo 501 iki 1 tūkst. eurų.
10 proc. respondentų Rygoje teigė, kad pernai pirkdami internetu išleido daugiau nei 1 tūkst. eurų.
„Per pastaruosius metus dėl įvairių su COVID-19 pandemija susijusių apribojimų lankymuisi fizinėse parduotuvėse žmonės ne tik Latvijoje, bet ir daugelyje kitų šalių turėjo ieškoti kitų apsipirkimo būdų. Daugelis įmonių, galinčių parduoti savo produktus internete, patyrė labai greitą augimą, o kartais net nespėjo vykdyti visų užsakymų“, – pažymėjo „Venipak“ vadovas Justas Sablinskis.