Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kuo toliau nuo bankų teikiamų " paslaugų", ką reiškia "atsiprašo klientų", ne atsiprašyti reikia, o klientams kompensuoti patirtus nuostolius, gal tada bus mažiau tariamų klaidų ir nereikės atsiprašinėti. Beje, už klientų klaidas, jei pamiršai laikų sumokėti gautos paskolos įmokas ar pan., bankas atsiprašymų nepriima.
Ne "nekorektiška", bet KLAIDINANTI informacija. Swedbankui net neužtenka padorumo sąžiningai pavadinti daiktus tikraisiais vardais. Tarp kitko, prekybininkai už klaidinančią reklamą yra baudžiami baudomis, o bankai?... Atrodo, kad jie yra "lygesni už kitus", turi indulgencines garantijas bet kokioms savo iškrečiamoms šunybėms. O Lietuvos Bankas yra tik bedantis "prievaizdas" - panašiai kaip Maskolijoje teismai, "prižiūrintys" valdžią.
@Aha, kaipgis
Matosi, neturejai reikalų su mūsų teismais. Kur už 500 eurų sodina 6 metams, o prašvilpęs 40 milijonų vaikšto ir žvengia. Maskolijai dar toli šviečia iki to.
REKLAMA
REKLAMA
„Swedbank“ atsiprašo: dalis klientų galėjo patirti nuostolių?