Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Tai nuo 2030 elektros poreikiai LT bendrai 12.4TWh plius E-tansportas 13TWh lygu 25TWh kai patys pasigaminam 4TWh.
Minusas 21TWh kurį teks pirkti iš Astravo(Belarusijos) atominės elektrinės
Minusas 21TWh kurį teks pirkti iš Astravo(Belarusijos) atominės elektrinės
Kaip ir 75% minuse visų LT energijos pajėgumų prie 1% energijos transportui lygu 1.3TWh.
Elektromobiliai sudaro 0.1% viso transporto.
Ir jei nuo 2030 visas transportas elektrinis sąnaudos padidės 10 kartų tai lygu 13TWh
Elektromobiliai sudaro 0.1% viso transporto.
Ir jei nuo 2030 visas transportas elektrinis sąnaudos padidės 10 kartų tai lygu 13TWh
Visai jau nuo proto nusoke
Elektros energijos poreikis Lietuvoje 2018 m., palyginti su 2017 m., padidėjo 2,2 proc. ir sudarė 13,1 TWh. 2018 m. Lietuvos poreikius užtikrinti buvo importuota beveik trys ketvirtadaliai elektros energijos, o pagaminta – 3,5 TWh.
Ir čia kai Elektromobilių sudaro 0,1% viso mašinų parko. Kas bus kai nuo 2030 bus 100%viso automobilių parko?
Ir čia kai Elektromobilių sudaro 0,1% viso mašinų parko. Kas bus kai nuo 2030 bus 100%viso automobilių parko?
Jai čia darosi paskutinis lasas
Atsisakę naftos produktų tapsime turtingesni, todėl tai reikia daryti kuo skubiau“, – komentuoja S. Gentvilas.
Gal valdžia nupirks ir padovanos Lietuvos žmonėms tuos automobilius, aišku tiems kurių atlyginimai nesiekia 1000 eurų.
Tai jau dabar neapsimoka pirkti naujų mašinų,o reikia pirkti arklį su vežimu,bet ir jų jau nėra.Tokie besmegianiai pirma viską sugriauna o paskui pradeda "tipo" atgaivinimą.Skaičiau kaip žmogus su elekt.maža mašina nuvažiuoja 120km,jei važiuoja 90 km/val,o jei didesnių greičiu ir esant šaltam orui vargu ar 90 km nuvažiuoti.Dabar rodydamas pavyzdį aplinkos ministras galėtų važinėti elektromobiliu ir demonstruoti per žiniasklaidą ir pasakoti jų privalumus
Tai jau dabar neapsimoka pirkti naujų mašinų,o reikia pirkti arklį su vežimu,bet ir jų jau nėra.Tokie besmegianiai pirma viską sugriauna o paskui pradeda "tipo" atgaivinimą.Skaičiau kaip žmogus su elekt.maža mašina nuvažiuoja 120km,jei važiuoja 90 km/val,o jei didesnių greičiu ir esant šaltam orui vargu ar 90 km nuvažiuoti.Dabar rodydamas pavyzdį aplinkos ministras galėtų važinėti elektromobiliu ir demonstruoti per žiniasklaidą ir pasakoti jų privalumus
Klausyk, suski, nelaimingas. Kame gimęs ir užaugęs esi. Nežinai kaip šiandien Lietuvos žmonės gyvena, kuo kūrena, kuo maitinasi? Gal neseniai iš po mamytės sijono išlindai? Gal užteks bepročiui eterį čia teršti. Psichiatrinėje tokiam vieta, o ne seime. Spirt į šikinę ir baigtas reikalas. Tai gal reikėtų pereiti prie arklių ir šūdą vilniaus gatvėse tokį pristatyti kuopti, bent jau gyvent ant Lietuvos išmoktų.
Svarbu daugeliui: skelbia, iki kada Lietuvoje turės nelikti nė vienos dyzelinės ar benzininės mašinos