• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sutriko „Swedbank“ veikla

Trečiadienį sutriko „Swedbank“ elektroninės bankininkystės paslaugos.  

Trečiadienį sutriko „Swedbank“ elektroninės bankininkystės paslaugos.  

REKLAMA

Apie tai, kad banko klientams nepavyksta prisijungti prie interneto banko, atsiskaityti, patvirtino „Swedbank“ atstovas Gytis Verčinskas.

„Šuo metu pastebimi banko sistemų sutrikimai, kurie gali turėti įtakos banko paslaugų teikimui klientams“, – BNS nurodė G. Verčinskas.

„Su nesklandumais klientai gali susidurti jungdamiesi prie skaitmeninių banko kanalų, atsiskaitydami kortelėmis“, – pridūrė jis. 

REKLAMA
REKLAMA

„Swedbank“ savo paskyroje socialiniame tinkle „Facebook“ teigė, kad deda visas pastangas, kad atstatytų  paslaugų teikimą kaip įmanoma greičiau.  

REKLAMA

Po šiuo įrašu banko klientai piktinosi, kad apie sutrikimą pranešta per vėlai – po valandos, o ne iškart įvykus sutrikimui.

„Šiaip tai jau beveik valandą, galima buvo pranešti anksčiau. Štai tam reikia rezervinės kortelės“, – rašė vienas banko klientas, o kitas priekaištavo, kad apie sutrikimą nepaskelbta aplikacijoje. 

„Luminor“ banko atstovė Birutė Eimontaitė BNS sakė, kad banko veikla nesutrikusi. 

„Pas mus niekas nesutriko, nemato nei IT daly, jokių mūsų kritimų kortelių atsikaityme nėra, nei elektroninės bankininkystės veikime“, – tvirtino ji. 

REKLAMA
REKLAMA

Pasak B. Eimontaitės, jokio banko kortele negalima atsiskaityti, jeigu kasoje aparatas, priimantis korteles, vadinamasis kortelių skaitytuvas, priklauso „Swedbank“.

„Tai tuomet jokia kortele neatsiskaitysi“, – paaiškino ji.  

SEB banko komunikacijos vadovė Ieva Kulvinskaitė BNS pranešė, kad banko sistemos veikia kaip įprastai.   

REKLAMA
O paskui klausia, kodėl naudojiesi grynais pinigais, nes bankų veikla yra ne visada patikima, o kuo toliau, tuo labiau
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų