„Žmonės ateina į ‚Spotify‘ ir ją palieka. Nuolat tobulėdami kuriame vis didesnę vertę beveik 700 mln. žmonių, kurie naudojasi mūsų platforma“, – sakė Švedijos bendrovės įkūrėjas ir generalinis direktorius Danielis Ekas.
Kita vertus, nors bendrovės antrojo metų ketvirčio veiklos pelnas augo net 52,6 proc. iki 406 mln. eurų, visgi gerokai atsiliko nuo prognozuotų 539 mln. eurų.
„Spotify“ dėl tokio rezultato kaltino padidėjusias išlaidas darbo jėgai, pajamų struktūros pokyčius bei didesnius nei tikėtasi socialinius mokesčius.
Bendros pajamos didėjo 10,1 proc. iki 4,19 mlrd. eurų.
Pranešimas apie mažesnį nei tikėtasi pelną paskelbtas tuo metu, kai transliuotojas atsidūrė diskusijų dėl dirbtinio intelekto kuriamos muzikos centre, menininkams nuogąstaujant, kad juos gali užgožti dirbtinio intelekto sukurtų dainų srautai.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!