Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kokiu durnium reikia būti, kad tokias kvailystes rašyti. Visame pasaulyje nebuvo saugos pagalvių :) Lyginti praėjusio amžiaus vidurio mašinas su šiuolaikinėmis gali tik visiškas kretinas
saugos pagalves reikalingos tik jei nera saugos dirzu. Kitaip tas saugos pagalves detu i sportinius automobiliu, kazkodel ju nera ne viename sportiniame automobilyje, net nascar ar formule1. Reiskia jos mitas o ne saugumas. Aisku, jei nenaudojami dirzai tai geras daiktas, turetu but leidziama nesisegti dirzu, jei automobilyje saugos pagalves.
Seni automobiliai net,ir nepritaikyti dideliems greičiams.Jie pradeda spurdėti,braškėti nuo per nelyg didelio greičio.Kurie taupydavo savo automobilius važiuodavo 80 km/h greičiu.Dabar yra spartus gyvenimo tempas,todėl ir technologijos tobulėja,bet tai veda dar prie didesnio gyvenimo tempo,ir nelaimių.Ateityje žmogus neatlaikys tokių krūvių.Dabar automobiliai tampa ne susiekimo priemone,o važinėjančiais mini namais su visais patogumais,elektronika net gali pati vairuoti.Tai nenormalu,nes keičiaisi žmogaus mastymas,ir per nelyg didelis atsipalaidavimas vairuojant,nes dabar sedint viduje prabangesnėje mašinoje nejauti iš vis,kad važiuoji,tik vaizdas keičiaisi kaip paveiksle,o tai pavojinga,o ypač pasitikėti elektronika.Ka padarysi,plaukiam pasroviui,ir tiek.
Tam moskvičiui ne mažiau 50 metų,būtų įdomu pamatyti po 50 metų eksplotacijos kokio stovio bus dabartiniai visi ,tipo tie vakarų pasaulio ,važiavimo stebuklai
@Vaje
tuomet kas 100 000 dare variklio kapitalini. Vazinedavo tik laipkrocio 1 i kapines, ir per geguzes sventes i soda, kitu laiku stovedavo garaze- kad vaikams liktu.
Vieną privilegiją jie vistik tūrėjo,nes ir po 30 metų jie tiko eksplotacijai,o ,jei buvo peižiūrimi tai ir ilgiau be jokių didesnių bėdų,ir nereikėjo į juos pastoviai kišti pinigus,kad galėtum važiuoti.
Pradėjau vairuoti 1978 metais,tada ir veidrodėlis buvo tik kairėje pusėje,o saugos diržai tik prasidėjo...Tada saugumo ir stabilumo garantas buvo VAIRUOTOJAS.Tada mokė ,o ir reikėjo ,automobilį vairuoti,o nej ame važiuoti.Buvau beveik vienintelė moteris sabo mieste,vairuojanti asmeninį automobilį,konkuravau kelyje su vyrais,ir iki šiol konkuruoju,bet be avarijų ....
Šitas "žurnaliūga" net sovietiniu lauželiu ir nevažinėjo. Ir kur reikėjo dėtis, kai kitokių nebuvo? Kiek permokėdavom, kad nusipirkt kažkur Ruskyne ir džiaugtis, kad važiuoji SAVO žiguliuku. Dabar bepigu šaipytis.....
Kas iš to, kad po 7metų supūva tos oro pagalvės ir jau neveikia. Pas dauguma air bag gedimai šviečia.
Visame pasaulyje oro pagalvės autuose imtos montuoti kažkur apie 1990-sius, o durnus žurnalistus irgi tais metais Lietuvoje ėmė rengti
Fiat pastate Vaz gamykla,Ford pastate Gaz gamykla,Opel pastate Moskvic gamykla vargdieniams.
REKLAMA
REKLAMA
Sovietmečio automobiliai neturėjo ne tik oro pagalvių: dabar be šių priemonių net neleistų važiuoti