• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apsipirkusi „Maximos“ parduotuvėje, vilnietė vos po kelių valandų pastebėjo, kad nupirktas kumpis šaldytuve supelijo. Kitą dieną, ji tikėjosi prekę grąžinti ir atgauti pinigus, bet vietoje to pardavėja siūlė  atidžiau rinktis prekes. Vėliau prekybos tinklas teisinosi karštais orais, tačiau pinigus grąžinti sutiko.

Apsipirkusi „Maximos“ parduotuvėje, vilnietė vos po kelių valandų pastebėjo, kad nupirktas kumpis šaldytuve supelijo. Kitą dieną, ji tikėjosi prekę grąžinti ir atgauti pinigus, bet vietoje to pardavėja siūlė  atidžiau rinktis prekes. Vėliau prekybos tinklas teisinosi karštais orais, tačiau pinigus grąžinti sutiko.

REKLAMA

Vilnietė Akvilė viename iš socialinių tinklų skundėsi, kad „Maximoje“ įsigijo sugedusią mėsą, už kurią pinigų jai niekas nesiruošė grąžinti.

Savo įrašu ji sutiko pasidalinti ir su portalo tv3.lt skaitytojais.

„Sveiki visi! Noriu pasidalinti apie apsipirkimą parduotuvėje „Maxima“. Būkite atsargūs, ten pirkdami mėsą.

Rugpjūčio 12 d. Naugarduko g. 84, esančioje parduotuvėje, Vilniuje įsigijome vytintą mėsą „Jamon Serrano“. Pirkdami prekę apžiūrėjome, tačiau vakare ištraukę kumpį iš šaldytuvo pamatėme, kad per kelias valandas mėsa supelijo“, – rašė mergina.

REKLAMA
REKLAMA

Ji pasakojo, kad kitą dieną nuvyko į parduotuvę.

„Rugpjūčio 13 d. atvykome į parduotuvę grąžinti pirkinį. Deja, neturėjome pirkimo čekio. Todėl parduotuvės, informacijos skyriuje mums buvo pasakyta, kad žiūrėtume, ką perkame. Neturime čekio, todėl pinigų mums niekas negrąžins. Pasiūlėme peržiūrėti parduotuvės kameras, kad darbuotoja įsitikintų, kad kumpį tikrai pirkome. Ji atsakė, kad be vadovės to neįmanoma padaryti, o ji šiuo metu atostogauja.

REKLAMA

Patikrinę parduotuvės šaldytuvą, radome tą patį kumpį dar blogesnės būklės“, – piktinosi Akvilė.

Ji stebėjosi, kaip prekybos tinklas gali pardavinėti tokius produktus, todėl viešai į jį kreipėsi socialiniame tinkle.

„Maxima“, ar jūs tikrai siūlote savo klientams pirkti tokias prekes ir prisiimate atsakomybę dėl mūsų visų sveikatos?

Esmė yra ne apie negrąžintus pinigus, bet apie maisto kokybę bei saugumą“, – rašė mergina.

REKLAMA
REKLAMA

Produktai greičiau genda dėl karščio?

Prekybos tinklo „Maxima“ Kokybės ir kontrolės skyriaus vadovė Ugnė Ulickienė dėkojo pirkėjai, kuri atkreipė dėmesį ir atsiprašė jos dėl susiklosčiusios situacijos.

„Gavę informaciją apie galimai mūsų prekybos tinkle įsigytą nekokybišką maisto prekę, nedelsdami pradėjome vidinį patikrinimą tiek parduotuvėse, tiek sandėlyje. Visiems objektams buvo pranešta apie galimą neatitiktį ir informuota, kad aptikus kokybinį ar maisto saugos neatitikimą bet kurio galiojimo minėtoje prekėje, ji būtų nedelsiant išimta iš lentynos bei utilizuota. Kol kas daugiau kokybinių pažeidimų nenustatyta.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Mūsų parduotuvių darbuotojai nuolatos vykdo kokybės kontrolę, kurios metu yra tikrinami maisto produktų galiojimo terminai, laikymo sąlygos bei atsekamumas. Visada dėmesingai peržiūrime maisto produktus, o pastebėjus, kad jie neatitinka kokybės reikalavimų, nedelsiant išimame iš prekybos“, – tikino prekybos tinklo kontrolės skyriaus vadovė.

Taip pat ji priminė pirkėjams, kad šiomis dienomis vyraujant ypač aukštai oro temperatūrai greitai gendančių prekių transportavimas į maistui saugią ir vėsią aplinką svarbus dar per pirmąsias 30 min. nuo įsigijimo.

REKLAMA

„Kadangi greitai gendantį maistą laikant ne šaldytuve esant aukštai oro temperatūrai tiek lauke, tiek automobilyje ar patalpose, kokybiškos maisto prekės gali sugesti ar supelyti ypač greitai.

Nusipirkus greitai gendančių maisto produktų svarbu kuo skubiau juos įdėti į šaldytuvą, jeigu jie nėra suvartojami iškart“, – patarė U. Ulickienė.

Ji siūlė pirkėjams apie nekokybiškus produktus pranešti nemokama informacine linija 8800 200 50, rašyti el. paštu [email protected] ar tiesiog kreiptis į mūsų parduotuvių administraciją

REKLAMA

„ Norime patikinti, kad įsigijus nekokybišką gaminį ir pateikus pirkimo kvitą ar kitą papildomą informaciją, kuri patvirtintų pirkimo faktą, visada klientams yra grąžinami pinigai“, – teigė U. Ulickienė.

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba irgi patikino, kad įsigijęs nekokybiškus maisto produktus (kol nesibaigė jo tinkamumo vartoti terminas), vartotojas visų pirma turėtų kreiptis į prekybos vietą ir reikalauti jį pakeisti kitu, tinkamos kokybės produktu (turėti įsigijimo čekį) arba prašyti grąžinti sumokėtus pinigus.

Jei toks reikalavimas netenkinamas – galima kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą.

Ulickienė mala ššššš
Ulickienė mala ššššš
Negi visokie firmų atstovai mano, kad žmonės- lochai, kuriems gali stumti ką nori? šiuo atveju maximos atstovė Ulickienė irgi apsimeta kvailesne negu yra ir bando apkaltint pirkėją, Ji atseit kalta, kad nešėsi prekę per karštį, todėl jis supelijo. Leiskit paklaust ponia Ulickiene: o nuo ko supelijo toks pats kumpis jūsų parduotuvės šaldytuve, kurį rado pasižiūrėjus ta pati pirkėja? Jo niekas per karštį išnešęs iš parduotuvės juk nebuvo
Kumpio gabalo kaina beveik lygi aukso gabalo kainai, tai nieko keisto kad sugedęs. Gal jis dar iš dinozauro mėsos padarytas ir valakojasi po sandėlius ir parduotuvės n metu. Vienintelis būdas atpiginti maistą kad ji pirktų o neguletu kaip muziejuje kol sugenda, tai prekiauti be PVM ir nustatyti maksimalų antkaini kurio negalima viršyti. Arba uždrausti dėti chemija kad nebūtų galiojimo data metu metais. Gal žinodami kad suges ir reiks išmesti pasirinks variantą geriau pigiai parduoti negu brangiai išmesti.
Tikras Lietuvos prekybininko mentalitetas, išdurti klientą. Čia ne melas, čia taktika. Prakišti kuo įmanoma daugiau šlamšto. O tiesai išlindus į dienos šviesą dar pasiteisinti pasakom apie kokybės standartą. Nejuokinkite žmonių...
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų