Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Reikia tuomet leist įstatymą, kad darbdavys privalo mokėti minimum 30% daugiau atlyginimo elektromobilio įsigyjimui. Tada nereikės ministrams būti nustebusiems, kodėl lietuviai neperka elektromobilių?
kepurę priš.kti, kad ir pats kontrolierius su dyzeliu važinėja
Na jau nedaug Gentvilui beliko iš ministro posto tiesiai į Pravienas
O kodėl būtent elektromobilius? Automobiliai su CNG irgi nėra taršūs. Dyzeliniai automobiliai, jeigu pili dyzelį iš 100% atsinaujinančių šaltinių (NESTE) irgi nėra taršūs. Tada bioetanoliu varomi. Kodėl būtent elektro? Nes jus verslininkai parėmė per rinkimus ir dabar reikalauja grąžos?
Kokios problemos. Nori būti ministru ar seimo nariu visa šeima privalomai persėda ant batareikų.
As turiu 3 automobilius, du dyzelinius ir viena su CNG. Vazineju daugiausia su CNG, o dyzelini parduodu. Bet yra tokia problema: nepardavineciau dyzelinio auto ir atiduociau sunaikint, jei gauciau kompensacija. O kompensacijos negaliu gauti, nes automobilis su CNG 9 metu senumo. O be to jau yra dyzelinis kuras is atsinaujinanciu saltiniu, kuris nekelia bendro CO2 lygio. Tai kame problema?
Karlsonas buvo pirmasis kiborgas, turėjęs elektrinį motorą.
valstybės kontrolė mano darbdaviui galėtų baudą išrašyti, kad jis man nemoka tokios algos, kad aš galėčiau elektrinį auto įsigyti
valdžioje !!! Gaunant 1200 algos net apie paspirtuko pirkimą negali galvoti
Muskas trina rankas: pelnas jam už elektromobilius, nes valstybes baudžia, kad mažai TESLŲ perka???
Šių automobilių Lietuvoje turėjo būti kelis kartus daugiau, bet nėra – gresia baudos