„Aptars apskritai projekto vykdymą, progresą, vėlavimus, rizikas ir rizikų valdymo priemones“, – BNS teigė Susisiekimo ministerija.
M. Skuodis yra sakęs, kad dėl išbrangusių ir nepakankamai sparčių „Rail Baltica“ statybos darbų atsakinga bendra Baltijos šalių įmonė „RB Rail“.
„Rail Baltica“ projektui nuo 2017-ųjų pabrangus 2,6 karto viceministrė Loreta Maskaliovienė yra sakiusi, kad pagrindinė jo problema ne pinigai, o jo įgyvendinimo tempai. Šiemet „Rail Baltica“ darbams Lietuvoje užtikrintas beveik 1,5 mlrd. eurų finansavimas, iš kurio iki liepos panaudota 204 mln. eurų.
„Šitas argumentas mums yra labai svarbus, todėl visas dėmesys ir darbinės diskusijos vyksta apie tai, kaip paspartinti darbus“, – liepą Seimo Audito komiteto posėdyje sakė viceministrė.
Jos teigimu, projektui nėra panaudojami ir visi valstybės biudžeto skiriami asignavimai. Viceministrės teigimu, projektas nuo 2017 metų labai pabrango dėl pasikeitusios projekto sudėties, techninių parametrų, infliacijos.
Pasak ministerijos, visą „Rail Baltica“ projektą sujungiant Baltijos šalis su Europa numatyta užbaigti 2030 metais, o sujungti Lietuvos ir Lenkijos vėžes tikimasi 2028 metais.
„Rail Baltica“ sujungs Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą, Lietuvoje šis ruožas tęsis 392 kilometrus.