Oro uosto vadovė Aurelija Kuezada teigia, kad sklypo plotas viršija 2 hektarus.
„Šalia sklypo yra įrengta geležinkelio atšaka su konteinerinių krovinių aptarnavimo infrastruktūra, tad plėtoti veiklą galima išnaudojant čia pat esančias tris logistikos rūšis: orą, geležinkelį bei sausumos kelius, tarp kurių yra ir svarbūs Lietuvos magistraliniai keliai“, – pranešime sakė A. Kuezada.
Nors Šiaulių oro uostas turi keleivių aptarnavimo infrastruktūrą, pastaroji naudojama iš esmės orlaivių įguloms aptarnauti. Ilgalaikėje perspektyvoje oro uostas orientuojasi į krovinių gabenimą.
Tikimasi, kad sklypu galėtų susidomėti logistikos įmonės, siuntų gabenimo bendrovės, sandėliavimo verslu užsiimančios įmonės.
„Tai būtų plyno lauko investicija, kadangi sklypas yra tuščias, neužstatytas“, – sakė oro uosto vadovė.
Tarp sklypo nuomininkų bei investuotojų galėtų būti ir investicijų bendrovės, nekilnojamojo turto fondai, kurie matytų perspektyvą parengti sklypą tiksline veikla užsiimantiems verslams.
Kituose Šiaulių oro uosto valdomuose žemės sklypuose, kurių bendras plotas – beveik 30 hektarų, privatūs investuotojai teikia orlaivių techninio aptarnavimo paslaugas, dirba su krovinių aptarnavimo paslaugomis.