Bendrovės vizija – tapti būsimu Šiaurės Europos kelionių centru, kuris skatins Latvijos konkurencingumą regione ir šalies ekonomikos plėtrą. Siekiant įgyvendinti strateginius planus, sukurtas modernus RIX Rygos oro uosto prekės ženklas ir vizualinis identitetas, teigiama pranešime spaudai.
„Norime konkuruoti su Šiaurės Europos regiono oro uostais, todėl RIX Rygos oro uosto pasiūlymas turi būti konkurencingas. Nauji plėtros projektai – naujasis oro uosto keleivių terminalas ir oro uosto miestas, taip pat siekis tapti svarbiu regioniniu kelionių centru nulėmė būtinybę sukurti visa apimantį, konkurencingą ir modernų RIX Rygos oro uosto prekės ženklą“, – pranešime cituojama oro uosto vadovė Laila Odina.
Naujo terminalo statybos turėtų prasidėti antrąjį šių metų pusmetį ir būti baigtos iki 2028-ųjų pabaigos. Bendras statybų plotas bus daugiau kaip 45 tūkst. kvadratinių metrų, o investicijos vertinamos 167 mln. eurų.
„RIX Airport City“ bus naujas daugiafunkcis miestas šalia Rygos oro uosto. 24 hektarų plote planuojama pastatyti viešbučius, biurus ir prekybos vietas, taip pat sukuri įvairias paslaugas keleiviams, krovinių vežėjams ir vietos gyventojams.
Pranešime pažymima, jog naujas prekės ženklas – Latvijos vizitinė kortelė, jo šūkis „Closer than expected“ („Arčiau, nei tikėtasi“) įkūnija patogaus susisiekimo ir lengvo pasiekiamumo tiek oro uosto ribose, tiek pasauliniu mastu idėją. Prekės ženklo diegimas pradedamas dabar ir vyks palaipsniui iki 2028-ųjų.
2023-aisiais Rygos oro uostas sulaukė 6,63 mln. keleivių – 23 proc. daugiau nei 2022 metais.