Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
perima kelius tik tam, kad galėtų daryti ką nori, pvz., susiaurinti.
Keliams prižiūrėti surenka daug pinigų, rinks dar daugiau, kelių neprižiūrės, blogins infrastruktūrą, o žiemą kaip patys gyventojai išsikasinėjo, išsikasinėja ir išsikasinės jei norės kur nors nuvykti, pvz., darbą, ligoninę, ... .
Čia ne šiaip išsigalvojimas, tačiau vykstantis praktinis pavyzdys. Vietovė: WILNO miestas.
Keliams prižiūrėti surenka daug pinigų, rinks dar daugiau, kelių neprižiūrės, blogins infrastruktūrą, o žiemą kaip patys gyventojai išsikasinėjo, išsikasinėja ir išsikasinės jei norės kur nors nuvykti, pvz., darbą, ligoninę, ... .
Čia ne šiaip išsigalvojimas, tačiau vykstantis praktinis pavyzdys. Vietovė: WILNO miestas.
Reikėtų įpareigoti savivaldą užtikrinti susisiekimą viešuoju transportu, juk Vilnius turi tokią įmonę, ją išlaiko, o dabar, kai gamtosaugininkai išlaipins mus iš senų automobilių (o tokių regionuose daigiausia, retai kas išgali nusipirkti gerą), tai kaimų ir miestelių žmonės neturės kuo važiuoti, autobusų maršrutai naikinami masiškai. Turi valstybė pasirūpinti susisiekimu, jei privatus sektorius to nesiima.
Kvailas siulymas. Didins betvarkes mastus Lietuvoje. Jau dabar kas darosi keliuose..... Aukstas ir grazus pilnu tempu prisideda prie neoliberalu vykdomos salies griovimo politikos.
REKLAMA
REKLAMA
Prezidentas siūlys, kad savivaldybės iki 2027 m. perimtų rajoninių kelių kontrolę