Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Mano žmona irgi išdūrė taip pat- dovana 27-28d gavau
Na, aš ne pigų.lt gruodžio 20 užsakovai, bet irgi gavau tik šiais metais :)), gerai,kad tai buvo skirta kaip dovaną sau,o ne kitiem
Jei kurjeriui neperduota, kam meluoti informuojant, kad perdavė? Niekaip nesuprantu. Galėtų tiesą sakyti: supakavome, bet kurjeriui tik po švenčių perduosime. Ir moteriai būtų aiški situacija. Kalta ir ji, nes per tokį siuntinių bumą pirkti tris dienas prieš Kūčias ir tikėtis pristatymo iki jų tikrai nerealu. Galėjo ir anksčiau pirkti. Vienu žodžiu, viename gale nesąžiningi, o kitame kvaila moteris. Tai rezultatas ir gavosi visa tai sumaišius.
@Gintaras Nu tai gal perdave tik kurjeris svente kaledas ir neveze
Šita parduotuvė pigu. Lt mane taip pat apgavo gruodžio mėn. Buvo nurodyta iki kada gausiu prekę, su prierašu, 99 proc prekė bus pristatyta laiku, bet vėlavo kelias dienas, kaip tyčia papuoliau į tą 1 procentą kai nesuspėjo :))) . Skambinau klaust, žadėjo išsiaiškinti kodel negavau, ieškos kurjerių ir man pateiks atsakymą. Tai aišku jokio atsakymo negavau iki pat dabar, likau be prekės. Rašiau jiem asmeniškai el p, tai sugebėjo atrašyti 3 žodžius "apgailestaujame dėl situacijos".
Aptarnavimas baisus, nesilaiko terminų.
Ko dėl babkių nepadarysi...
Nieko naujo, kaip buvo - taip liko, kam tos taisyklės , kurių nesilaikoma? Nei verslo nei valstybinėse struktūrose. O atsakomybė - pagal mūsų teisėsaugą: ,,nieks kits či nekalts...."
Šiuo matu klientei jau yra skirta kompensacija. Tai apie ką mes čia?
@Vardas (nebūtinas) Sutinku, naudos ieškojimas ir tiek. Žmonės šlykštūs ir kupini pagiežos. :)
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų