Paskelbti pakeitimai įsigaliojo trečiadienį.
2022 metų kovą po Maskvos invazijos į Ukrainą įmonė sustabdė produktų siuntimą į Rusiją.
Rusijos klientai vis dar gali iš naujo atsisiųsti anksčiau įsigytą turinį, tačiau negalės atlikti naujų mokėjimų ar sukurti naujų paskyrų, sakoma „Nintendo“ pranešime.
Po siuntų sustabdymo ir „dėl ekonominių perspektyvų, „Nintendo“ nusprendė nutraukti savo patronuojamosios įmonės Rusijoje veiklą“, sakoma pranešime.
„Saugumo sumetimais su „Nintendo“ paskyromis susieta mokėjimo informacija, pavyzdžiui, kredito kortelių arba „PayPal“ sąskaitų duomenys, buvo ištrinti.“
Prasidėjus Ukrainos karui, vis daugiau tarptautinių įmonių visiškai arba iš dalies sustabdė verslą Rusijoje.
Vieni minėjo verslo sutrikdymą, o kiti šį žingsnį tiesiogiai siejo su pasipiktinimu dėl prezidento Vladimiro Putino sprendimo išsiųsti karius į Ukrainą praėjusių metų vasarį.
„Nintendo“ konkurentė „Sony“ sustabdė programinės ir techninės įrangos siuntimą į Rusiją ir „PlayStation Store“ veiklą šalyje 2022 metų kovo mėnesį.