Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
O kai yra senų legendinių variklių, kurių rida nominali milijonas. O ką su dabartiniu kokiu tarkim Kia, Nissan ir t.t. kuriame "žoliapjovės" variklis tarnauja max kokius 5metus. Ir tada tik į laužyną. Čia jau viskas gerai taršos nėra?
Kuo skiriasi senas 20metų tvarkingas prižiūrėtas automobilis, lengvai praeinantis TA su atsukta rida, nuo kledero 6-8metų. kur po kapotu auga sąmanos nes savinkas nieko nesupranta ir kapoto neatsidaro (esu tokių matęs).
Blogiausia, kad kas iš užsienio parvažiuoja atsukta rida, jie nemato.. bet jei atsuks lietuvis, tai numaus kelnes jam. Lengviausia savus reketuoti
Senesnė Toyota Prius skaičiuoja iki 300000. Elektroninis odometras. Ir paskui sustoja. Ir iš naujo nepradeda suktia. Kaip tada? :D ką daryti? Pirkti naują skydelį? Dėvėtą?
@Tadas
Sustoja tai ne atgal sukasi, kame bedos?
Jav iš vis tokio š kai technikinė nėra, o buka europa tik ir žiūri kaip atimti automobilį ar persodint į žaislinį elektromobilį.
Nereikia kišti runkeliu i apatija , depresija , sastingi , trečdalis vairuoja be jokiu dokumentu ir ar nors plaukelis nukrito nuo ju pliku pakaušiu .. tad daugiau 0ptimizmo ir i nieka nekreiti dėmesio [stabdo , - na ir kas] ...rezultatas bus tas pat , o galvoje išsaugosit visus sinhofazatronus ir kitka ....
O tai ką ryda jau daro poveiki techniniam ssaugumuiazutoŽmogaus reikalas perka ar neperka.Jau nežino prie kuo prisypisti.
Prues 3 metus gryzau is emigracijos bet atrodo kas teks isvaziuoti jau nebegryztamaibis cia.
Tiesiog suks dažniau, t.y. prieš kiekvieną techą, ir automobiliai bus kaip "pensininkų važijusių į bažnyčią ne daugiau 2000 km per metus" ;D
Tai pasirodo atsukta rida eismo saugumui turi didesnę įtaka, negu blogai veikiantys stabdžiai?
REKLAMA
REKLAMA
Netrukus – dideli pokyčiai vairuotojams: važiuoti neleis ir mokėsite papildomai?