Korporacija pirmadienį paskelbė, kad „siekia parduoti visą savo „McDonald's“ restoranų Rusijoje tinklą vietos pirkėjui“, o po galimo sandorio jie „nebenaudos „McDonald's“ pavadinimo, logotipo, prekės ženklo ir meniu, nors bendrovė išsaugos savo prekių ženklus Rusijoje“.
Kovo mėnesį „McDonald's“ pranešė laikinai uždaranti visus 850 savo restoranų Rusijoje, tačiau ir toliau mokės atlyginimus savo 62 tūkst. darbuotojų šioje šalyje.
„Dėl humanitarinės krizės, kurią sukėlė karas Ukrainoje, ir vis labiau nenuspėjimų verslo sąlygų Rusijoje prieita išvados, kad tolesnis verslo Rusijoje vystymas nebėra perspektyvus ir neatitinka „McDonald's“ vertybių“, – pažymima korporacijos pranešime.
Rusijoje, kur „McDonald's“ tiesiogiai valdo daugiau kaip 80 proc. jos vardu pavadintų restoranų, gauna 9 proc. visų savo pajamų ir 3 proc. veiklos pelno.
Rusijos prezidento Vladimiro Putino sprendimas beveik prieš tris mėnesius pasiųsti kariuomenę į provakarietišką Ukrainą sukelė precedento neturinčias Vakarų sankcijas Rusijai ir paskatino užsienio korporacijas, įskaitant „H&M“, „Starbucks“ ir „Ikea“, pasitraukti iš šios šalies.