• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekybos tinklas „Maxima“ skelbia pradedantis kampaniją, skirtą sumažinti infliacijos įtaką maisto produktų kainoms. Visam mėnesiui bus užtikrinamas būtiniausių kasdienio vartojimo maisto prekių krepšelis už ypač mažą kainą.

Prekybos tinklas „Maxima“ skelbia pradedantis kampaniją, skirtą sumažinti infliacijos įtaką maisto produktų kainoms. Visam mėnesiui bus užtikrinamas būtiniausių kasdienio vartojimo maisto prekių krepšelis už ypač mažą kainą.

REKLAMA

Kampanijos „Kainų kaina“ maisto prekių krepšelis bus atnaujinamas reguliariai kas mėnesį, rašoma įmonės pranešime žiniasklaidai.

Bendrovė neatskleidžia, kokio tiksliai dydžio nuolaidas taikys akcijos prekėms. Jos interneto puslapyje skelbiama, kad, pavyzdžiui, vienos rūšies majonezo galima nusipirkti dvigubai pigiau, pusriebei varškei taikoma beveik 29 proc., miltams – 25 proc. koldūnams – daugiau kaip 37 proc. nuolaida.

Tiesa, nors, pvz., II rūšies virta dešra yra įtraukta kampanijos sąrašą, jos kaina oficialiai sumažinta 0 proc. – t.y. ir įprastinė, ir „akcijos“ kaina yra vienoda.

REKLAMA
REKLAMA

Į pirmąjį „Kainų kainos“ maisto prekių krepšelį patenka pieno produktai (pienas, sviestas, grietinė, varškė) šviežia mėsa (smulkinta kiauliena bei vištienos filė), kiaušiniai, įvairios dešros ir dešrelės, miltai, aliejus, cukrus, grikių kruopos, majonezas, ledai, silkė, kulinarijos ir konditerijos gaminiai, kava, arbata, vaisvandeniai ir kt.

REKLAMA

Šios prekės visose tinklo parduotuvėse yra žymimos specialiais kampanijos kainoženkliais.

„Augančią infliaciją stebime su nerimu, matome Lietuvos žmonių susirūpinimą ir ieškome būdų, kad galėtume pasiūlyti kuo geresnes kainas. Dedame dideles pastangas, kad pigiausių maisto prekių krepšelis mūsų parduotuvėse kainuotų mažiausiai ir kol kas pavyksta jį išlaikyti žemiausia kaina“, – pranešime cituojamas „Maxima LT“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas Tomas Rupšys.

REKLAMA
REKLAMA

Bendrovė teigia, kad su šia kampanija atsirandanti naujovė – pirkėjai galės labiau planuoti savo biudžetą ir daugiau sutaupyti, žinodami, kad mūsų parduotuvėse dalies būtiniausių kasdienio vartojimo prekių kaina visą mėnesį išliks stabili ir ypač maža.

Bendrovė skelbia praėjusiais metais gavusi 1,759 mlrd. eurų pajamų ir uždirbusi 84,7 mln. grynojo pelno.

Prekybos tinklui priklauso 252 parduotuvės, kuriose dirba per 12 tūkst. darbuotojų. Vidutinis jų darbo užmokestis siekia 1133 eurus neatskaičius mokesčių arba 756 eurai į rankas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Statistikos departamento duomenimis, išankstinis metinės (2022 m. liepą, palyginti su 2021 m. liepa) infliacijos įvertis, apskaičiuotas pagal SVKI, sudaro 20,8 proc.

Metinei infliacijai daugiausia įtakos turėjo maisto produktų ir nealkoholinių gėrimų, būsto, vandens, elektros, dujų ir kito kuro prekių ir paslaugų, transporto prekių ir paslaugų kainų padidėjimas.

Sakykit, ką norit, bet Maxima yra socialiai atsakinga lietuviška bendrovė, kuri mano akyse užsidirbo gerą reputaciją.
naivuolė - vargu ar Maxima sumažino kainas savo pelno sąskaita. Prie sienos priremti tiekėjai - arba nuolaida, arba nebeperkam produkcijos. Kažkada ir aš naiviai tikėjau, kad akcijos Maximoje tai jų nuolaidos. Nė velnio, savo jie pasiima, kenčia tiekėjas.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų