• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ryškėja brandaus amžiaus pirkėjų portretas – į parduotuvę užsuka keliskart per savaitę, žino, ko nori ir siekia sutaupyti. Prekybos tinklo „Maxima“ surinkti duomenys atskleidžia įdomią tendenciją – nors įvairiuose miestuose senjorų apsipirkimo įpročiai skiriasi, trys prekės nuolat atsiduria jų krepšeliuose: sviestas, pienas ir sūreliai, rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.

Vilniečiai apsiperka dažniau, bet kauniečiai – gausiausiau

„Maximos“ duomenys rodo, kad sostinėje gyvenantys senjorai į parduotuves jie užsuka kas antrą dieną, vidutiniškai net 18 kartų per mėnesį.

Kauniečiai į parduotuves užsuka rečiau, bet vienu kartu perka daugiau.

Prekybos tinklas tikina, kad visoje Lietuvoje jo parduotuvėse kainos yra vienodos, tačiau Kaune gyvenančių vyresnių pirkėjų vieno apsipirkimo suma yra 15 proc. didesnė nei Vilniuje.

REKLAMA
REKLAMA

Kituose šalies miestuose senjorų apsipirkimo įpročiai taip pat skiriasi, pavyzdžiui, alytiškiai į parduotuvę eina maždaug kas tris dienas. 

REKLAMA

Senjorų favoritai – sūreliai

Vis dėlto, kaip atskleidžia duomenys, jei skirtinguose Lietuvos kampeliuose senjorai turi kitokį požiūrį į apsipirkimą, tai visus juos vienija mėgstamiausių produktų trejetukas. Vyresnių pirkėjų krepšeliuose neabejotinai karaliauja glaistyti varškės sūreliai, sviestas ir pienas. 

„Senjorai yra mums labai svarbūs pirkėjai. Jie žino, ko ieško, ir renkasi ne tik tai, kas būtina, bet ir tai, kas suteikia mažų kasdienio džiaugsmo akimirkų. Sūreliai yra daugelio itin mėgstamas pasirinkimas turbūt dėl to, kad leidžia greitai ir be didelių pastangų numalšinti alkį, puikiai tinka prie arbatos ar kavos puodelio, gali tapti puikiausiu desertu. 

O be sviesto daugeliui senjorų sunku įsivaizduoti rytinius sumuštinius ar bandeles – tai tarsi kasdienio maisto ritualo dalis. Kaip ir pienas, dažnai naudojamas tiek kaip gėrimas, tiek kaip pagrindinis ingredientas gaminant įvairius patiekalus“, –  pranešime žiniasklaidai cituojama „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Neperkam mes tų sūrelių, jie nėra pigūs...
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų