Anot LTG grupės Technologijų direktoriaus Vytauto Bitino, kompozitiniai pabėgiai yra ženkliai tvaresni, nes gaminami iš nebenaudojamų medžiagų.
„Pradėjome projektą, kuriam pasirinkome Vokietijos įmonės specialiai tiltams pagamintus mažo svorio plastiko su papildomu sutvirtinimu pabėgius. Be to, jie yra ilgaamžiai, geriau sugeria smūgius ir vibraciją, atsparūs temperatūriniams svyravimams bei lengvai montuojami“, – pranešime teigė V. Bitinas.
Šiam pilotiniam projektui buvo pasirinktas metalinės konstrukcijos tiltas esantis Joniškyje, valstybės sienos su Latvija ruože. Jame buvo sumontuota 10 kompozitinių kelio pabėgių.
Pilotinio projekto metu taip pat numatoma matuoti bei stebėti įvairius kelio parametrus, medinių ir kompozitinių pabėgių bei tiltinių tašų, sąvaržų būklę, bendrą poveikį statinio konstrukcijai ir kitas geležinkelio kelio bei statinio eksploatacijos techninės priežiūros normas.
Pilotiniam projektui pasibaigus, gauti stebėjimų rezultatai bus naudojami sprendžiant tokios medžiagos pabėgių platesnį naudojimą įvairiuose LTG grupės objektuose – tiltuose, iešmuose, mažo balasto sluoksnio vietose.