V. Lopeta bus atsakingas už banko kasdienę komunikaciją bei svarbiausių jos projektų įgyvendinimą, BNS pranešė bankas.
„Mane ypač sudomino „Swedbank“ pasiūlymas tiek dėl čia dirbančios profesionalų komandos, tiek dėl pačios organizacijos vertybių“, – pranešime sakė V. Lopeta.
„Swedbank“ Komunikacijos ir tvarumo tarnybos vadovo Kęstučio Vanago teigimu, naujos pozicijos poreikis kilo siekiant dar geriau sustyguoti banko komunikaciją įvairiuose kanaluose – nuo vidinės komunikacijos iki socialinių tinklų.
„Naujienų ir komunikacijos projektų departamentą savo tarnyboje įkūrėme, atsižvelgdami į banko kasdienės komunikacijos prioritetus ir grupės patirtį kitose šalyse. Džiaugiuosi, kad prie mūsų komandos jungiasi ilgametę patirtį sukaupęs komunikacijos ekspertas“, – pranešime sakė K. Vanagas.
20 metų darbo komunikacijos srities patirtį turintis V. Lopeta iki sausio 20-osios penkerius metus dirbo „Lidl Lietuvos“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovu. Be to, jis yra dirbęs bankininkystės, prekybos, draudimo sektoriuose, žiniasklaidoje.