• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau kelis mėnesius „Lietuvos pašto“ klientai skundžiasi apie ilgiausiai vėluojančias siuntas ar paprasčiausius laiškus. Tačiau net ir gavus siuntą į paštomatą, kažkodėl ją reikia atsiimti iš rankų į rankas, nors gyventojai ir raginami vengti nereikalingų kontaktų.

Jau kelis mėnesius „Lietuvos pašto“ klientai skundžiasi apie ilgiausiai vėluojančias siuntas ar paprasčiausius laiškus. Tačiau net ir gavus siuntą į paštomatą, kažkodėl ją reikia atsiimti iš rankų į rankas, nors gyventojai ir raginami vengti nereikalingų kontaktų.

REKLAMA

Į tokią situaciją šią savaitę pateko vilnietė Marija (vardas ir pavardė redakcijai žinoma). Nors gavo paraginimą siuntą iš paštomato atsiimti kuo greičiau, tačiau fiziškai negalėjo to padaryti dėl paties „Lietuvos pašto“ darbuotojų.

Kieno laikas brangesnis

„Jau buvau pamiršusi, kaip nemalonu turėti reikalų su „Lietuvos paštu“, bet kai atrodo, kad paštomatai turėtų būti bekontaktis būdas atsiimti prekes, Lietuvos paštas vis tiek suorganizuoja kontaktą tokį, kad prekių tu neatsiimtum“, – istoriją pradeda moteris.

Vienos darbo dienos rytą ji gauna žinutę, kurioje pranešama, kad užsakyta prekė pristatyta ir raginama ją atsiimti kuo skubiau.

REKLAMA
REKLAMA

„Man prekės tikrai reikia, bet dirbu, tai bėgu prieš darbą atsiimti, o ten – paštininkė su pilnu karučiu prekių ir jau eilėje laukiantis žmogus. Sako, galėsite atsiimti, gerai, stoviu, sakau vyrui priešais – prašau, atsiimkite, anksčiau laukiate. 

REKLAMA

Jis man sako, ne, aš jus praleisiu, gal mato, kad prie paštomato beveik atbėgau. Jau einu atsiimti, paštininkė man sako: „Palaukit, aš prisijungusi!“. Sakau, lyg ir girdėjau, kad galim atsiimti, sako, jo, tuoj pabaigsiu ir dėlioja prekes toliau. Sakau jai, darbai nelaukia, ji sako, kad miestas dar nedirba“, – pokalbį prisiminė Marija.

Anot jos, tuomet įsiterpė vyras, kuris irgi laukė, kol paštininkė apsisuks, ir patikino, kad kai kur mieste jau ir nemažos spūstys.

REKLAMA
REKLAMA

„Žodžiu, klausiu, kiek reikės palaukti, sako – na, gal dar 10 min. Aš pasakiau, kad tiek laukti negaliu, nueidama nufotografavau šitą absurdą. Veiksmas vyko apie 8:40 val. Kedrų g., Vilniuje.

Su kitais paštomatais gyvenime nesu to patyrusi, kurjeriai visada užleidžia atsiimti prekių, nes jie tikrai užtrunka, kol viską išdėlioja! Aišku, kad „Lietuvos pašto“ vadovybė reikalauja, kad kuo greičiau paštininkas sukištų siuntinius į paštomatą, bet, dėl Dievo meilės, na, nekankinkit klientų. Jei tik galėsiu, su šia kontora reikalų nebeturėsiu“, – pasipiktinimo neslėpė vilnietė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Teisinasi dideliais siuntų kiekiais

„Lietuvos pašto“ Komunikacijos departamento vadovė Ugnė Bartašiūtė apgailestavo dėl situacijos, į kurią pateko klientai.

„Šiuo metu siuntų kiekiai neįprastai dideli – jų kiekiai prilygsta šventiniam laikotarpiui, kai lapkričio – gruodžio mėnesiais siunčiama daugiausiai. Atsižvelgdami į šią situaciją imamės visų įmanomų priemonių, kad tik siuntos gavėjus pasiektų kuo greičiau.

REKLAMA

Viena iš tokių priemonių – esant galimybei pašto siuntas nukreipiame į paštomatus, iš kurių klientai siuntą gali atsiimti bet kuriuo jiems patogiu metu“, – komentavo bendrovės atstovė.

Anot jos, paprastai tiek pašto darbuotojai, tiek kurjeriai paštomatus pildo, kai nėra klientų arba, jeigu procese klientų atsiranda, juos užleidžia.

„Apgailestaujame dėl šiuo atveju klientams kilusių nepatogumų. Būtinai atkreipsime dėmesį į šią situaciją, kad ji nepasikartotų“, – žadėjo 

REKLAMA

Ministerija išsikvietė pasiaiškinti

Dėl „Lietuvos pašto“ veiklos nesklandumų, vėluojančių laiškų ir siuntų pristatymo, šią savaitę Susisiekimo ministerija susidariusią padėtį aptarė su bendrovės generaline direktore Asta Sungailiene. 

Kaip teigiama ministerijos pranešime žiniasklaidai, įmonės vadovė išdėstė bendrovės parengtą veiksmų planą šioms problemoms spręsti. Bendrovės pažangą sprendžiant situaciją numatoma aptarti balandžio antrą savaitę, kitame ministerijos ir pašto vadovės susitikime.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Susisiekimo ministerijai, kaip šios bendrovės akcininkei, svarbu, kad įmonės klientai būtų patenkinti, o vykstantys reformų procesai tinkamai suvaldyti. Norime matyti, kaip bus sprendžiamos problemos ir socialiai jautrūs klientų klausimai, o klientams turi būti pateikti aiškūs atsakymai ir sprendimai“, – sakė susisiekimo viceministrė Agnė Vaiciukevičiūtė.

Įmonės vadovė susitikime pristatė priemones, kaip bus sprendžiama problema. Situacijai suvaldyti esą sustiprinta „Lietuvos pašto“ valdymo komanda – vadovai ir įvairių sričių ekspertai dirba nuolat, įskaitant savaitgalius.

REKLAMA

Klientų problemoms spręsti padidintas darbuotojų skaičius kontaktų centre, jis veikia ir švenčių dienomis, įvestas trumpasis skambučių numeris (1842). Didžiuosiuose miestuose ir savivaldybių centruose pašto skyriai aptarnauja klientus ir švenčių dienomis bei savaitgaliais. 

Šiuo metu skubiausias uždavinys – išskirstyti Vilniaus logistikos centre susikaupusias iš užsienio gautas siuntas. Jos skirstomos taip pat ir rankiniu būdu, suformuota papildoma darbuotojų pamaina. Susikaupusias siuntas tikimasi išskirstyti iki balandžio vidurio. 

REKLAMA

Pasak įmonės direktorės, pastaruoju metu Lietuvos paštas susiduria su kelis kartus išaugusiu siuntų kiekiu, padidėjusiu dėl COVID-19 pandemijos stipriai suaktyvėjus elektroninei prekybai. Pandemijos nulemti tarptautinės logistikos nesklandumai lemia ilgesnę importo siuntų kelionę.

Dideliu iššūkiu bendrovei neva tapo laiškų ir siuntų skirstymo modernizavimas, sutapęs su siuntų srauto padidėjimu – kovo 1 d. bendrovė visiškai perėjo prie automatizuoto ir centralizuoto skirstymo. Paleisti įrenginiai suteikė galimybę aptarnauti padidėjusius siuntų srautus, tačiau dėl nenumatytų iššūkių dalis siuntų ir laiškų pas klientus keliavo ilgiau nei įprastai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų