„Paskelbus karantiną pinigų išgryninimas iš bankomatų buvo išaugęs, tačiau vėliau žmonės pradėjo rinktis kitas atsiskaitymo priemones. Priešinga situacija su elektroniniais atsiskaitymais – operacijų skaičius internetinėse parduotuvėse per metus šoktelėjo 30 proc. Vien mūsų banko klientai apsipirkimams internetu kovą išleido 20 proc. daugiau nei 2019 metų kovą“, – pranešime žiniasklaidai teigė „Luminor“ Klientų konsultacijų centrų vadovė Baltijos šalims Giedrė Blazgienė.
Anot jos, per pirmąsias karantino savaites gyventojų skambučių į konsultacijų telefonu centrą padaugėjo dvigubai (52 proc.), įmonių atstovų skambučių augo 15 proc.
Nurodoma, kad bendras klausimų srautas el. paštu buvo 42 proc. didesnis, o paklausimų interneto banke pateikta 40 proc. daugiau.
„Luminor“ užsakymu tyrimų bendrovės „Norstat“ atlikta apklausa parodė, kad Lietuvoje apsilankymą banko konsultacijų centre į nuotolines finansines paslaugas iškeitė 24 proc. respondentų, Latvijoje - 35 proc. respondentų, Estijoje - 23 proc. respondentų.
„Norstat“ trijų Baltijos šalių gyventojų apklausą atliko apklaususi 1003 respondentus Lietuvoje, 1011 Latvijoje ir 1000 Estijoje.